مشهد؛

استعداد یابی فوتبال زیر نظر مجید جلالی در سبزوار

یک دوره کلاس استعدادیابی فوتبال در سنین پایه در سبزوار برگزار شد.

استعداد یابی فوتبال زیر نظر مجید جلالی در سبزواربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ در این کلاس استعدادیابی که برای 200 نفر از ورزشکاران رشته فوتبال در استادیوم مطهری سبزوار برگزار شد مجید جلالی سرمربی تیم پیکان به بررسی استعدادهای این رشته پرداخت.
جلالی گفت: هدف بنده از این طرح که تاکنون در 23 استان کشور اجرا شده پیدا کردن استعدادهای فوتبال برای آکادمی می باشد که در آینده تاسیس خواهم کرد.
او سطح فوتبال سبزوار در سنین 7 تا 10 سال را مطلوب و نزدیک به استان های مازندران و تهران دانست و گفت: متاسفانه از سنین 10 سال به بالا فوتبال سبزوار اختلاف فاحشی با قطب های فوتبال کشورمان دارد.
جلالی علت این امر را در ضعف آموزش و نهادینه نشدن این ورزش برای نوجوانان و جوانان در سبزوار و در بین خانواده های سبزوار دانست و گفت: با رفع مشکلات پیش رو سبزوار می تواند ارتقاء خوبی در این رشته پرطرفدار داشته باشد.
حسن نیک خصال از مدرسین فوتبال سبزوار نیز با تایید صحبت های جلالی گفت: متاسفانه مسابقات خاصی برای سنین پایه سبزوار برگزار نمی شود و این شهرستان فاقد لیگ باشگاهی برای این سنین است که می طلبد مسئولان هیئت فوتبال به این مهم توجه کنند.
انتهای پیام// ا ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابولفضل
۲۲:۳۱ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
شماباید درروستاھا مثل فراشیان
Iran (Islamic Republic of)
حوریه سلمانی
۱۲:۲۰ ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
سلام و درود.من پسرم چهارده سالشه.جز تیم منتخب شاهین تهران بود.مجبور شدیم به سبزوار هجرت کنیم.نمیدونم کجا برم و کجا پسرم رو ثبت نام کنم که این استعداد از بین نرود.به شدت نیاز به راهنمایی دلرم.سپاس
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۶:۳۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۶
آقای جلالی من ازسبزوارم فوتبال عالی تعریف نمیکنم ولی باید یه بارباید فوتبال ببینی
آخرین اخبار