اهواز؛

راه اندازی 25 موکب برای زائران اربعین در اندیمشک

دبیر ستاد اربعین شهرستان اندیمشک گفت: امسال بیش از 25 موکب مردمی در بخش‌های مختلف شهری اندیمشک و در مسیر تردد زائرین اربعین راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،حجت الاسلام و المسلمین علی سپهوند دبیر ستاد اربعین شهرستان اندیمشک اظهار داشت: امسال و با همکاری بخش‌های مختلف شهری، ویژه برنامه‌های مختلفی در شهرستان اندیمشک به منظور پذیرایی و استقبال از زائرین اربعین حسینی پیش بینی و اجرا می‌شود.

وی افزود: راه اندازی گسترده موکب‌های مردمی به منظور سهولت و تأمین نیازهای زائرین اربعین در شهرستان متناسب با ظرفیت منحصر به فرد در اندیمشک در بخش دسترسی به شبکه‌های ارتباطی ریلی و جاده‌ای، بخشی از این اقدامات بوده که در این روزها فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

دبیر ستاد اربعین شهرستان اندیمشک عنوان کرد: به همین جهت، امسال بیش از 25 موکب مردمی در بخش‌های مختلف شهری اندیمشک و در مسیر تردد زائرین اربعین راه اندازی و خدمات مورد نیاز عاشقان راه حسین (ع) را تأمین می‌کنند.

وی گفت: در این موکب‌ها مردم بخش‌های مختلف شهرستان اندیمشک، پذیرای بیش از ده هزار زائر اربعین حسینی خواهند بود تا این شهرستان به عنوان سنگربان مقاوم کرخه و دز و در مسیر تبیین سبک زندگی اسلامی و الگوی معنوی اهل بیت (ع) همانند گذشته یک نقش مهم و محوری داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سپهوند بیان داشت : در این موکب‌ها، تمام نیازهای زائرین حسینی پیش بینی و مهیا شده است و شهرستان اندیمشک با بسیج تمام امکانات و خدمات آماده حضور عاشقان اهل بیت (ع) است.

وی افزود: اربعین حسینی (ع)، فرصت رشد و تعالی فرهنگ اسلامی و انقلابی ما است و به همین جهت همه بخش‌های فرهنگی و اجتماعی باید بیش از گذشته نسبت به برگزاری آئین‌های ویژه آن توجه و تاکید داشته باشند.  

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.