کرمان؛

کشف 6 موتور سیکلت سرقتی در رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری یک نفر سارق موتورسیکلت، کشف 6 دستگاه موتور سیکلت و 4 عدد تنه موتورسیکلت توسط ماموران آگاهی این شهرستان خبر داد.

کشف 6 موتور سیکلت سرقتی در رفسنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به نقل از معاونت اجتماعی پلیس رفسنجان، سرهنگ نصرالله عباسی در شرح این خبر گفت : در پی سرقت های مکرر موتورسیکلت در شهرستان رفسنجان و حومه دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی و محل اختفاء وی را به صورت نامحسوس زیر نظر قرار دادند.

عباسی خاطرنشان کرد: کارآگاهان در یک عملیات ضربتی وارد منزل متهم شدند که طی این عملیات در بازرسی از منزل متهم تعداد 5 دستگاه موتورسیکلت که شماره تنه های آن ها مخدوش بود ، یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک و 4 عدد تنه موتورسیکلت را کشف و سارق را نیز دستگیر کردند.

وی تصریح کرد:ماموران متهم را به همراه وسایل سرقت شده به پلیس آگاهی انتقال و تحت بازجویی قرار دادند که متهم عرصه را بر خود تنگ دیده و لب به اعتراف سرقت و فروش اموال سرقتی به شخص دیگری گشود.

فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: ماموران برای شناسایی و دستگیری مال خر اقدام کرده اند که متهم در حال حاضر متواری شده و کماکان دستگیری وی در دستور کار ماموران است.

وی افزود: از میان اموال کشف شده یک دستگاه موتورسیکلت تحویل مالک آن و دیگر موتورسیکلت ها به دلیل مخدوش بودن شماره آن ها نیاز به کارشناسی بیشتری دارند که پس از نظریه کارشناسی و احراز اصالت تحویل مالکان داده می شود.

از افرادی که موتورسیکلت آن ها مورد سرقت قرار گرفته خواسته شده برای شناسایی موتورسیکلت های کشف شده به پلیس آگاهی مراجعه کنند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدبهمنی
۲۲:۱۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
شماره پلاک های موتورهای کشف شده رو واضح نشان دهید
آخرین اخبار