مشهد؛

قهرماني تيم تكواندو تهران در مسابقات قهرمانی کشور

بيست و يكمين دوره مسابقات قهرمانی کشور با قهرماني تيم تكواندوی تهران در مشهد به پايان رسيد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  رئيس هيئت تكواندو خراسان رضوي با اعلام این خبر گفت : تيم تكواندوی تهران با كسب ٢ طلا ، ٣ نقره و ١ برنز  با ٥٩ امتياز قهرماني اين دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

حسين حسين زاده گفت : پس از تيم تهران ، تيم تكواندو البرز با ٣طلا ، ١ نقره و ١ برنز و تيم تكواندو أصفهان با كسب ١ طلا و ١ برنز به ترتيب با ٥٨ و ٣٥ امتياز رتبه هاي دوم و سوم را از آن خود كردند . حسين زاده ادامه داد : تيم( الف ) تكواندو خراسان رضوي با كسب ١ طلا و ١ برنز با ٢٩ امتياز پس أز مازندران در جايگاه پنجم ايستاد .

وی ادامه داد : در اين مسابقات همچنين فاطمه فرزان از تيم خراسان رضوي به عنوان فني ترين تكواندو كار اين دوره از مسابقات انتخاب شد.

رئيس هيئت تكواندو خراسان رضوي افزود : نفرات برتر اين مسابقات در مسابقات تكواندو انتخابي تيم ملي حضور مي يابند تا افراد برتر در قالب تيم ملي ايران سال ٢٠١٧ در مسابقات جهاني به ميزباني كره جنوبي حضور يابند

این مسابقات با حضور210 تكواندوكار در هشت وزن و در قالب ٣٢ تيم از ٣١ استان به ميزباني هيات تكواندوي خراسان رضوي به مدت دو روز و در مجموعه ورزشي «شهيد بهشتي» مشهد برگزار شد.

انتهای پیام// ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار