شانس میزبانی ارومیه در لیگ جهانی والیبال به صفر رسید/بازی شهرداری ارومیه و کاله آمل بدون تماشاگر

سازمان لیگ فدراسیون والیبال، تماشاگران تیم شهرداری ارومیه را از همراهی این تیم در هفته سوم محروم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ در پی اتفاقات رخ داده در بازی تیم های شهرداری ارومیه و بانک سرمایه تهران و پرتاب اشیاء توسط هواداران ارومیه، سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه ای تیم شهرداری ارومیه را از همراه داشتن تماشاگر در دیدار هفته سوم لیگ برتر محروم کرد.

لیدرهای باشگاه شهرداری عاملی برای تشنج!!

این بازی که اولین بازی خانگی شهرداری ارومیه در لیگ امسال بود شاهد آن بودیم که توهین و فحاشی لیدرها به شدت به چشم می زد به طوریکه با درگیری نماینده لیگ نیز انجامید و این ضربه بزرگی بر تیم زد و باعث شد تمرکز تیم به هم بخورد وبازی را به راحتی در ست چهارم واگذار کند.

پرتاب اشیا توسط تماشاگرانی که لیدرها آنجا حضور داشتند برنامه ای از پیش تعیین شده بود.

همچنین در این اطلاعیه ، لیدرهای شهرداری ارومیه تا اطلاع ثانوی محروم هستند.

متن این اطلاعیه به این شرح است:

برابر آئین نامه سازمان لیگ ماده دو بند 9 (اختیارات رئیس سازمان لیگ تا تشکیل کمیته انضباطی) و با توجه به گزارش ناظران و داوران مسابقه تیم های شهرداری ارومیه و بانک سرمایه که در روز چهارشنبه پنجم آبان ماه در سالن غدیر ارومیه برگزار شد، متاسفانه تعدادی از تماشاگران به تبعیت و مدیریت لیدرهای مربوطه با الفاظ بسیار رکیک به زبان آذری و فارسی که خلاف شئونات ورزشی و اسلامی است، به بازیکنان تیم بانک سرمایه و داور مسابقه توهین کردند و همچنین با پرتاب اشیاء، در این دیدار ایجاد اختلال و بی نظمی کردند، لذا برای جلوگیری از هر گونه اتفاقات ناگوار در آینده، مسابقه بین تیم های شهرداری ارومیه با کاله مازندران در روز یکشنبه نهم آبان ماه بدون حضور تماشاگران برگزار می گردد. همچنین لیدرهای تیم شهرداری ارومیه تا اطلاع ثانوی محروم هستند.

متاسفانه رفتار لیدرهای باشگاه به هیچ وجه با فرهنگ اصیل هواداران والیبال هم خوانی ندارند و عدم تعویض آنها توسط باشگاهدر ذهن چنین سئوالی را به وجود می آورد که این اعمال خواسته باشگاه شهرداری ارومیه می باشد چرا که آنها به عنوان لیدر رسمی باشگاه هستند و خواسته های آنها را اجابت می کنند.

امیدواریم به زودی مدیریت باشگاه نسبت به عدم حضور این لیدرها که عملا هیچ نقش مثبتی در سکو ها ندارند و تنها باعث آبروریزی شهری که به عنوان عاشقان والیبال شناخته می شوند تصمیم بگیرند و بگذارند هواداران واقعی ،خود با عشقشان نسبت به تیم شهرداری ارومیه همیشه یار و یاور باشند.

همچنین شهری که کاندیدای میزبانی لیگ جهانی والیبال است با حضور چنین لیدرهایی که توسط باشگاه به کار گیری شده اند و در هر بازی که حضور دارند مشکل ایجاد مینماید بعید به نظر می رسد آرزوی هواداران واقعی را که میزبانی از تیم ملی در لیگ جهانی است به خود ببینند.

باید منتظر وماند ودید باشگاه شهرداری چه تصمیمی در خصوص لیدرهای خود خواهد گرفت.

انتهای پیام/م



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.