گیلان؛

تاکید استاندار گیلان بر ضرورت حمایت از تولید و شکوفایی اقتصادی

استاندار گیلان بر ضرورت حمایت از تولید و بهره‌گیری از فرصت‌ها در جهت رونق و شکوفایی اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛استاندار گیلان در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بر ضرورت حمایت از تولید و بهره‌گیری از فرصت‌ها در جهت رونق و شکوفایی اقتصادی تاکید کرد و افزود : ما راضی به افزایش افسار گسیخته قیمت برنج در بازار نیستیم اما به گونه‌ای عمل کنیم تا کشاورزان انگیزه تولید را داشته باشند.

وی هدف از برگزاری این گونه جلسات را حمایت از تولید و بهره‌گیری از فرصت‌ها در جهت رونق و شکوفایی اقتصادی عنوان کرد و افزود : باید مدیران استان با تدبیر در جهت رفع موانع تولید و توسعه سرمایه‌گذاری تلاش کنند.

وی حمایت از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران را از جمله سیاست‌های استان دانست و افزود : انتظار داریم بخش خصوصی با ارائه پیشنهادات و توانمندی‌های خود ،هر چه بیشتر در جهت گسترش تولید و رونق اقتصادی گام بردارند.

محمدعلی نجفی امروز در این نشست که با حضور معاونان هماهنگی امور عمرانی و امور اقتصادی و توسعه منابع ، نمایندگان شهرستان تالش، ماسال و رضوانشهر و آستارا و جمعی مدیران دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد با گرامی داشت فرا رسیدن 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی بر ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم جهت حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی این روز بزرگ نیز تاکید کرد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.