کلینتون، سوپروُمَن می‌شود

پای هیلاری کلینتون نامزد اصلی انتخابات پیش روی آمریکا به کتاب های مصور هم باز شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز دوم نوامبر شماره جدید مجموعه کتاب های مصور ولینت منتشر خواهد شد که در آن هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حضور خواهد داشت. پیرینگ فیث، محبوب ترین ابرقهرمان زن شرکت کتاب های مصور ولینت است که در شماره پنجم داستان خودش یک میهمان ویژه دارد: هیلاری کلینتون. بانوی اول سابق کاخ سفید قرار است در یکی از سه داستان این جلد حضور داشته باشد. نکته جالب توجه این است که ولینت شماره هفته آینده اش را به صورت ویژه نامه برای انتخابات آمریکا قرار داده است.

کلینتون، سوپروُمَن می‌شود

کلینتون، سوپروُمَن می‌شود

تام برنن سر دبیر این مجله با تاریخی خواندن نامزدی یک زن در مرحله نهایی انتخابات آمریکا، حضور کلینتون در کنار ابرقهرمان زن شرکت ولینت را فرصتی تاریخی دانسته و اضافه شدن کلینتون به یک مجموعه کتاب های مصور را بخشی از یک سنت معرفی می کند.

سنتی که برنن به آن اشاره می کند تاریخ قابل توجهی دارد و تقریبا به آغاز گسترش کتاب های مصور باز می گردد: سنت حضور سیاستمداران در کامیک بوک ها.

یکی از اولین نمونه ها وقتی است که نیکسون در کتاب های مصور مارول حاضر می شود. او که یکی از روسای جمهور منفور تاریخ ایالات متحده است، در زمان حضورش در کاخ سفید، به عنوان دشمن کاپیتان آمریکا در کتاب های مصور حاضر شد. کاپیتان آمریکا البته با بیل کلینتون هم ناسازگاری هایی داشت.

جرج دبلیو بوش یکی دیگر از روسای جمهور آمریکا است که در مجموعه «پانیشر» حاضر شده بود و در یکی از آخرین موارد باراک اوباما در «مرد عنکبوتی شگفت انگیز» نقش آفرینی کرده است. حالا کلینتون قبل از ریاست جمهوری، توانسته وارد کتاب های مصور شود و احتمالا اگر رئیس جمهور شود، خصوصا با توجه به علاقه ای که صنعت سرگرمی آمریکا به او دارد، دوباره دستمایه موارد مشابه قرار خواهد گرفت.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار