هفته سوم لیگ برتر والیبال

هفته آسان مدعیان تهرانی/ شاگردان تراویسا به دنبال نخستین پیروزی

سومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال عصر فردا با برگزاری 6 دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سومین هفته از رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه های کشور‌ گرامیداشت شهدای منا، با برگزاری 6 دیدار  در تهران، ارومیه، ورامین، ساری و گنبد برگزار می‌شود.

تیم والیبال پیکان تهران که در دو هفته نخست به 2 پیروزی دست پیدا کرده است این هفته در خانه به مصاف خاتم اردکان خواهد رفت. پیکانی ها برای کسب سومین پیروزی خود و تصاحب جایگاه سوم جدول رده بندی به میدان خواهند رفت. مسعود یزدان پناه قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد داشت.

دیگر تیم تهرانی مدعی ، یعنی بانک سرمایه در هفته سوم از ساعت 15 و 30 در خانه والیبال تهران پذیرای تیم شهرداری اراک است. سرمایه‌ای‌ها بعد از دو پیروزی دلچسب در دو دیدار هفته اول و دوم مقابل شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز این هفته کار نسبتا آسانی مقابل تیم تازه به لیگ برتر آمده اراک خواهند داشت. علیرضا قریب دیدار دو تیم بانک سرمایه و شهرداری اراک را سوت می‌زند.

تیم شهرداری ارومیه که در دو هفته ابتدایی لیگ موفق به کسب پیروزی نشده اند، این هفته در ارومیه و در سالن غدیر به مصاف کاله مازندران خواهند رفت. شاگردان عطایی هفته دوم را با یک نمایش دیدنی و قبول شکست 3 بر 2 مقابل پیکان پشت سر گذاشته‌اند، این هفته هم کار سختی مقابل شاگردان تراویسا دارند. هر چند تیم کاله نشان داد تیم سرسختی محسوب می‌شود. ارومیه‌ای‌ها باید تمام توان خود را مقابل این تیم جوان و پرانگیزه نشان دهند. دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و کاله آمل بدون شک جذاب‌ترین دیدار این هفته لیگ برتر خواهد بود. 

صالحین ورامین این هفته برای نخستین بار در بازی خانگی به میدان خواهد رفت و در سالن شهید گل عباسی ورامین پذیرای شهرداری تبریز خواهد بود. سازمان عمران و شهرداری ساری هم در این هفته از مسابقات پس از پشت سر گذاشتن هفته‌ای پر تنش و جنجالی باید در خانه به مصاف پارسه تهران که صدرنشین فعلی مسابقات است برود.

هاوش گنبد  و سایپا تهران هم این هفته در گنبد با هم دیدار خواهند کرد. شاگردان مسعود آرمات این هفته کار نسبتا آسانی مقابل تیم قعرنشین جدول خواهند داشت با این حال تیم‌های گنبدی در خانه از قدرت بیشتری بهره‌مند هستند و مشخص نیست چه نتیجه‌ای در این دیدار رقم بخورد.

**برنامه کامل دیدارهای هفته سوم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 15 و 30 دقیقه
بانک سرمایه – شهرداری اراک

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 17
شهرداری ارومیه – کاله مازندران

ورامین، سالن شهید گل عباسی ، ساعت 17
صالحین ورامین – شهرداری تبریز

ساری، سالن شهید سید رسول حسینی، ساعت 17
سازمان عمران شهرداری ساری – پارسه تهران

گنبد، سالن المپیک، ساعت 17 و 30 دقیقه
هاوش گنبد – سایپای تهران

تهران، خانه والیبال، ساعت 17 و 30 دقیقه
پیکان تهران – خاتم اردکان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار