ترابی: نماینده ای از تهران در مسابقات لیگ نداریم

رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته گفت: متاسفانه هیات تهران حدود 5 سال است که در رقابت های لیگ نماینده ای ندارد.

ترابی: نماینده ای از تهران در مسابقات لیگ نداریمخضراله ترابی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: اواخر مهرماه جلسه ای در سازمان برگزار شد و برنامه لیگ برتر والیبال نشسته مردان با حضور 6 تیم قطعی شد.

وی افزود: این دوره از رقابت ها از 4 آذرماه با حضور تیم های پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، گسترش فولاد تبریز، شهرداری اراک، هیات جانبازان فارس و بهزیستی مازندران آغاز می شود البته دو تیم گنبد و شهرداری ارومیه نیز اعلام آمادگی کردند که هنوز حضور این دو تیم قطعی نشده است.

ترابی افزود: هنوز برنامه لیگ برتر بانوان مشخص نشده و در نظر داریم اواسط آبان ماه با حضور مسئولان برنامه رقابت های بانوان و لیگ دسته یک و دو مردان را مشخص کنیم.

وی در خصوص عملکرد تیم های ملی درپارالمپیک ریو عنوان کرد: تیم ملی مردان همان طور که انتظار می رفت توانست با تلاش مدال طلا و عنوان قهرمانی ریو را کسب کند اما نباید مغرور شویم از الان برنامه ریزی برای پارالمپیک 2020 داشته باشیم تا مثل لندن طلا را از دست ندهیم.

رئیس سازمان لیگ تصریح کرد: تیم ملی بانوان نیز عملکرد خوبی داشته و با توجه به اینکه برای نخستین بار توانسته بود در رویداد بزرگ پارالمپیک حاضر شود نتیجه مطلوبی را کسب کرد و امیدوارم در رقابت های آینده بتوانیم جایگاه پنجمی جهان را ارتقا دهیم.

وی در خصوص حضور نداشتن تیم های تهرانی در مسابقات لیگ گفت: حدود 5 سال است تیم های تهرانی در مسابقات لیگ حضور ندارند چرا که حامیان مالی در خصوص این حمایت از تیم های تهرانی ندارند و من امیدوارم کسب عناوین قهرمانی تیم ملی به تغییر نگاه حامیان مالی کمک کند.

رئیس سازمان لیگ والیبال نشسته در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم امسال مسابقات لیگ با نظم خاصی برگزار شود و سطح فنی و کیفی رقابت ها بالا باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار