«قبیله من» به هنر و تجربه می‌آید/ رونمایی از پوستر

«قبیله من» اولین فیلم غلامرضا آزادی فیلمبردار باسابقه سینمای ایران از روز شنبه ١٣ آبان ماه اکران خود را در گروه هنر و تجربه آغاز خواهد کرد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «قبیله من» اولین فیلم غلامرضا آزادی فیلمبردار باسابقه سینمای ایران از روز شنبه ١٣ آبان ماه اکران خود را در سینما سوره اصفهان و در گروه هنر و تجربه آغاز خواهد کرد.

این فیلم که سال ١٣٩٠ به تهیه‌کنندگی فریال بهزاد مقابل دوربين رفته است با وجود درخشش در جشنواره‌های مختلف خارجی تا به حال فرصت اکران در داخل کشور را پیدا نکرده بود.

استفاده از نابازیگران از ویژگی‌های جالب توجه «قبیله من» است که در کنار اصغر بیچاره عکاس فقید سینما به نقش‌آفرینی در این فیلم می‌پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است:

زندگی مثل یک فیلمه، کوتاه و بلندش فرقی نمی‌کنه، اما برای همه آدم‌ها از یه جایی شروع می‌شه، و یک روز دیگه که اصلا منتظرش نبودیم ناگهان تموم می‌شه، ما مجبوریم به تماشا...

همچنین در آستانه اکران عمومی «قبیله من» از پوسترهای این فیلم رونمایی شد.

عوامل اصلي اين فيلم عبارتند از:

تهيه‌كننده: فريال بهزاد/ نويسنده و طراح صحنه و لباس و كارگردان: غلامرضا آزادي/ مدير فيلمبرداري: پيام آزادي/ دستيار اول كارگردان و برنامه‌ريز: سيمين آزادي/ منشي صحنه: ماريا ميرنژاد/ مدير صدا: پرويز آبنار/ تدوين: نيما دبيرزاده/ عكس: ايران انتظام/ فيلمساز پشت‌صحنه: سينا اقبال‌نيک/ طراح گريم: شهرزاد عقيقي/ مدير توليد: ناصر برهان آزاد/ روابط عمومى و تبليغات: مريم شريعتى/ محصول موسسه سينمايي فانوس خيال.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار