مارچلو لیپی: ماموریتی غیرممکن در پیش داریم

مارچلو لیپی که گران ترین سرمربی جهان به شمار می رود، در نخستین نشست خبری خود از ماموریتی غیرممکن یاد کرد.

مارچلو لیپی: ماموریتی غیرممکن را در پیش داریمبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مارچلو لیپی که با ثبت قراردادی 3 ساله به ارزش 21.8 میلیون دلار به عنوان سرمربی جدید تیم ملی چین برگزیده شد، در نخستین نشست خبری خود عنوان کرد که در راه صعود به جام جهانی 2018 روسیه، ماموریتی غیرممکن را در پیش دارند.

فدراسیون فوتبال چین هفته گذشته لیپی را به طور رسمی به عنوان سرمربی اژدهایان برگزید و تیم ملی این کشور یکی از حریفان تیم ملی ایران در راه صعود به جام جهانی 2018 روسیه به شمار می رود.

لیپی اعلام کرد: از نظر من بازیکنان تیم چین از مهارت کافی برخوردار هستند و هیچ نیازی به حسرت خوردن به دیگر بازیکنان جهان نیست، چرا که آنها نیز از دارای جایگاه خوبی هستند.

سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا و تیم یوونتوس در ادامه افزود: تنها چیزی که بازیکنان تیم ملی چین به آن نیاز دارند، احساس مسئولیت و باور داشتن به توانایی های خود است.

در بازی های انتخابی برای صعود به جام جهانی 2018، از بخت زیادی برای راهیابی برخوردار نیستیم، به همین خاطر همه اعضای تیم، فدراسیون فوتبال چین، کادر پزشکی و دیگر افراد باید تمام تلاش خود را برای افزایش شانس صعود به جام جهانی 2018 روسیه به کار بگیرند تا ماموریت غیرممکن خود را به سرانجام برسانیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار