اراک؛

افزایش 13 درصدی کشفیات مواد مخدر در سال جاری

قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از افزایش 13 درصدی میزان کشفیات مواد مخدر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور که از مرکز پیشگیری از آسیب های اجتماعی شهرداری ساوه بازدید می کرد گفت: از افزایش 13 درصدی میزان کشفیات مواد مخدر در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد. 
مویدی در این بازدید با بیان اینکه پیشگیری از آسیب های اجتماعی به خصوص اعتیاد اولویت جدی نظام است ، گفت : خوشبختانه شاهد ساماندهی و ایجاد نظم خوبی در حوزه آسیب های اجتماعی به خصوص اعتیاد هستیم.
وی افزود : در استان مرکزی نیز اقدامات بسیار خوبی در حوزه های پیشگیری ، درمان و مقابله انجام گرفته است.
قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به اینکه شهرستان ساوه دارای ظرفیت ها و قابلیت های خوبی است ، گفت : ساوه با احداث این مرکز الگویی خوبی برای کشور ارائه داده است.
وی افزود : این مرکز نشان از یک عزم و اراده جدی فرمانداری ، شهرداری ، حوزه های امنتی ، قضایی و انتظامی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و به خصوص اعتیاد دارد.
مویدی گفت : بنده به سهم خود و مجموعه ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از اقدام این شهرستان در حوزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی بویژه اعتیاد تشکر می‌کنم.
قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به افزایش میزان کشفیات مواد مخدر در سطح کشور افزود: در حوزه مبارزه با مواد مخدر و کشفیات ، به لحاظ تمرکز در شرق کشور و گسیل کردن امکانات به حاشیه مرز به منظور پیشگیری از ورود مواد مخدر خوشبختانه تا به امروز شاهد افزایش 13 درصدی میزان کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.
وی با بیان اینکه عزم ملی در پیشگیری از اعتیاد در کشور مطابق با استاندارد های بین المللی وجود دارد ، در خصوص وجود مواد مخدر در تنباکوی قلیان ها افزود : در این خصوص هر گفته‌ای را نمی‌توانیم تایید کنیم و تنها گفته‌ای که از مبادی علمی و آزمایشگاهی خارج شود، آن را اعلام خواهیم کرد. تا به امروز چنین چیزی به اثبات نرسیده است، اما معتقدیم که یکی از راه‌های ورود به دنیای مصرف مواد مخدر، قلیان است.
انتهای پیام / ف
 
برچسب ها: اراک ، ستاد ، مبارزه ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.