تبریک علیپور به هواداران ارتش سرخ

علی علیپور باانتشار پستی در صفحه اینستاگرامش برد شیرین پرسپولیس در مقابل تیم صنعت نفت آبادان را به هوادارانش تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛بازی دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از ساعت 16:40دقیقه روز گذشته 7آبان در ورزشگاه آزادی آغاز شد.
این بازی در نهایت با گل دقیقه 87 "مهدی طارمی " منجر به  پیروزی یک بر صفر پرسپولیس شد.
در پی کسب این پیروزی "علی علیپور "مهاجم شمالی پرسپولیس با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش این پیروزی رابه هواداران ارتش سرخ تبریک گفت و عنوان کرد که پوشيدن پيراهن پرسپوليس افتخاري است كه تا لذت آن را تجربه نكرده باشي متوجه نمي شوي. اين لذت زماني مضاعف مي شود كه بتواني در موفقيت هاي اين تيم سهمي داشته باشي.

علیپور نوشت:
"درود و تبريك به هوادارن ارتش سرخ بابت اين برد. صدر مانديم و صدر ماندن هم مبارك. فرصتي است تا چند كلامي با شما هواداران عزيز همكلام شوم. پوشيدن پيراهن پرسپوليس افتخاري است كه تا لذت آن را تجربه نكرده باشي متوجه نمي شوي. اين لذت زماني مضاعف مي شود كه بتواني در موفقيت هاي اين تيم سهمي داشته باشي.آنجايي كه با گل يا پاس گل مي بيني رقص پرچم هاي سرخ ورزشگاه را خوشرنگ كرده حسي به تو دست مي دهد شبيه راه رفتن روي ابرها.
كيست كه نخواهد اين لحظه رويايي را تجربه كند و اين تجربه هر لحظه و هربار برايش تكرار شود؟ هميشه سعي كرده ام سربازي كارآمد براي اين تيم باشم و بودن شما و حمايت هايتان بوده كه باعث شده من بتوانم عضوي از اين مجموعه باشم و در روزهايي باعث موفقيت ارتش سرخ و شادي شما.
وظيفه خود مي دانم كه بابت حمايت هميشگي شما عزيزان تشكري جانانه داشته باشم و آن دسته از هواداراني هم كه با ناسزا و توهين احساس مي كنند مي توانند به من و تيم كمك كنند قابل احترام هستند و فراموش نكرده ام چه روزهايي روي سكوها يا در همين فضاي مجازي به من لطف داشته اند و قدردان لطف شان هستم.
براي هر روز بهتر شدن روز به روز به تلاشم اضافه خواهم كرد و اين تلاش با حمايت شماهاست كه مي تواند به موفقيت تيممان منجر شود. 
پ ن:مجنون مريض بود و اطبا گفتند شير شتر دواي بيماري توست.در آن منطقه فقط ليلي شترهاي شيرده داشت.مجنون در خيمه ليلي رفت و ديد عده اي براي خريد شير صف كشيده اند.صدا زد ليلي من مجنونم .اطبا گفته اند براي مداوا بايد شير شتر مصرف كنم.ليلي دستش را از خيمه بيرون آورد ظرف مجنون را گرفت و بر زمين كوبيد و شكست.همه حضار خنديدند و گفتند اين هم معشوقه اي كه دچار جنون فراقش شده اي.مجنون جواب داد:خوشحالم بين اين همه ظرف ،او ظرف مرا شكست.اين نشان عشق او بود/اگر با ديگرانش بود ميلي.چرا ظرف مرا بشكست ليلي؟من هم معتقدم واكنش برخي هواداران از روي انتظار و علاقه است.اميدوارم بتوانم اين انتظاررا پاسخ بدهم."


گفتنی است؛پرسپولیس با این برد اختلافش را با تراکتور که دو امتیاز بود حفظ کرد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار