مهرجويی زنگ نمايش «مرگ زنان زرد» را به صدا درمی‌آورد

نمايش درام «مرگ زنان زرد» از فردا از ساعت 16 در تماشاخانه ارغنون به روی صحنه خواهد رفت.

مهرجويی زنگ نمايش «مرگ زنان زرد» را به صدا درمی‌آورد
به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این تئاتر به درام نویسی و کارگردانی امین آبان در حالی اجرای نخست خود را روی صحنه می برد که بسیاری از هنرمندان از جمله وحیده محمدی فر فیلمنامه نویس و شاعر، امیرعلی دانایی بازیگر، آنا نعمتی بازیگر، لیلا زارع بازیگر، ماندانا سوری بازیگر، سیاوش قاسمی، امید علیمردانی، حجت اشرف زاده خواننده، امیرعلی نبویان کمدین و مجری، امیر کربلایی زاده کمدین، علی اوجی حضور خواهند داشت.

این درام از شنبه 8 آبان ماه از ساعت 16 در تماشاخانه ارغنون به روی صحنه خواهد رفت.

بازیگران این تئاتر عبارتند: شیرین عطاالهی، نیلوفر مرادی، سپیده ساعدی، فاطمه آریا، امین آبان، سهیل برخورداری و مهسا کامیابی.

طراحی صحنه و لباس به عهده شقایق جعفری پور، موسیقی بر عهده امین آبان، مدیر صحنه سوگند ایرانمش و مدیریت روابط عمومی و مشاور رسانه ای نیز برعهده همایون فربود است.

تهیه کننده این پروژه سهیل برخورداری است.
 
تئاتر «مرگ زنان زرد» با پیش زمینه بعد چهارم متافیزیک یعنی بعد زمان؛ به معضلات و آسیبهای گریز دختران از خانه می پردازد. این درام شرکت کننده در جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بخش مرور تئاتر ایران، در حالی فصل چهارم از اجراهای عمومی خود را آغاز می کند که در اجراهای خارج از ایران در کشورهای کانادا مورد استقبال قرار گرفته بود.

این اثر از شنبه 8 آبان ماه ساعت 16 در تماشاخانه ارغنون، واقع در خیابان حافظ ، نوفل لوشاتو، بعد از چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، بن‌بست زیبا، شماره یک به روی صحنه خواهد رفت.


انتهای پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار