بندرعباس؛

توطئه های دشمنان علیه کشورمان باید کتاب شوند

آیت اله نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام کشورمان در سال 1358 باعث شد نیت پلید شیطان بزرگ آمریکا در سراسر جهان آشکار شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ،امام جمعه بندرعباس امروز در خطبه های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی و تعبیر امام راحل (ره) از آن به عنوان انقلاب دوم افزود: توطئه های امریکا در ایران و دیگرکشورهای منطقه آنقدر زیاد و گوناگون بود که اسناد آن در بیش از 40 کتاب چاپ و در دسترس همگان گذاشته شد.
 آیت اله نعیم آبادی  گفت: اهمیت این اسناد به اندازه ای است که هر مستند ساز برای تهیه مستند از عملکرد سیاست های آمریکا باید به این اسناد رجوع کند.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به نام گذاری این روز به نام روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز افزود: این دانش آموزان غنچه هایی هستند که باید با تربیت صحیح به شکوفایی برسند .
آیت ا.. نعیم آبادی همچنین با اشاره به 8 آبان و سالروز شهادت محمد حسین فهمیده و روز نوجوان و بسیج دانش آموزی گفت: باید با استفاده از تعالیم اسلامی ، فرزندانی انقلابی و با تقوای الهی تربیت کنیم تا در آینده هم آرمان های انقلاب اسلامی همچنان پر رهرو باشد.
امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به هفته پدافند غیرعامل افزود: برای رسیدن به اهداف پدافند غیرعامل در زمان وقوع بحران نیاز به همکاری ها و مشارکت عمومی داریم تا هر کس با استفاده از توانایی های خود بتواند آسیب ها را کاهش دهد.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به 14 آبان و روز فرهنگ عمومی از مسولان امر فرهنگ خواست که همراه ارائه گزارش ها درمورد ضعف های فرهنگ عمومی در جامعه ، به توانایی ها ،ظرفیت ها و نکته های مثبت فرهنگ عمومی کشور هم اشاره کنند.
وی در پایان با اشاره به برگزاری با شکوه ششمین همایش بین المللی امام سجاد (ع) در بندرعباس از همه مسولان اجرایی آن قدردانی کرد.انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.