کرمان؛

مردم و مسئولان نسبت به مساله نفوذ حساسیت داشته باشند

امام جمعه موقت جیرفت گفت: همه مردم و مسئولان نسبت به مساله نفوذ حساسیت داشته باشند.

مردم و مسئولان نسبت به مساله نفوذ حساسیت داشته باشندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت الاسلام امین کمالی در خطبه های نمازجمعه جیرفت اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی مساله نفوذ را بارها تکرار کرده اند لذا این نشان از اهمیت این موضوع دارد و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی تصریح کرد: نفوذ و منافق، عامل اصلی بوجود آمدن کربلا شد لذا همه باید از این مساله درس بگیریم تا انقلاب اسلامی از خطرات دشمن مصون بماند.

وی گفت: خطرناک ترین شکل نقشه دشمن، نفوذ است و رهبر معظم انقلاب اسلامی از این مورد به عنوان جهاد کبیر یاد می کنند.

خطیب جمعه جیرفت افزود: دشمن امروز دنبال در هم شکستن انقلاب اسلامی است چرا که این انقلاب درس مبارزه با طاغوت را به همه عالم یاد داده است.

وی ترویج خوی اشرافی گری را یکی از نقشه های خطرناک دشمن عنوان کرد و گفت: دشمن با ترویج این فرهنگ دنبال از بین بردن نظام است و فیش های حقوقی ریشه در این زمینه دارد.

حجت الاسلام کمالی اظهار کرد: استفاده از پول، خلق گفتمان کلیدی و کلیدواژه های مهم، ارتباطات خانوادگی از طریق بعضی ازدواج ها و تنزل جایگاه ولایت از دیگر نقشه های دشمن برای نابودی انقلاب است.

وی گفت: همه نسبت به مساله ولایت حساسیت داشته باشید چرا که دشمن دنبال کمرنگ کردن این جایگاه است و برای رهایی از فتنه های آخرزمان باید به قرآن کریم نردیک شویم و به آن عمل کنیم.

امام جمعه موقت جیرفت افزود: سوره نفاق نشان از اهمیت موضوع نفاق در جامعه دارد لذا باید همه نسبت به منافقون هوشیار باشند تا مسیر انقلاب را عوض نکنند.


انتهای پیام /س
برچسب ها: کرمان ، جیرفت ، نفوذ ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار