حمایت 12 حامی مالی از بوداپست برای گرفتن میزبانی 2024

تا کنون 12 شرکت به عنوان حامی مالی از پایتخت مجارستان برای کسب میزبانی بازی های المپیک و پارالمپیک 2024 ،اعلام حمایت کرده اند.

از میان این 12 حامی مالی نام 11 اسپانسر مشخص شده است اما  یک شرکت نخواست نامش فاش شود.
این شرکت ها ،از جمله آئودی و شرکت هواپیمایی بوداپست که کمک 182 میلیون دلاری را پیشنهاد داده اند و قرار است تا سال 2020 آن را تکمیل کنند، بخشی از برنامه اسپانسری چندین میلیون یورویی پایتخت مجارستان محسوب می شود.
علاوه بر این دو شرکت، شرکت  Magyar Telekom یکی از بزرگترین شرکت های مخابراتی جهان و شرکت حمل و نقل بوداپست نیز از جمله حامیان مالی بوداپست هستند.
 بالاژفوریس مسئول کمیته برگزاری بازی‌های 2024 در بواداپست ابراز امیدواری کرده تا قبل از نشست مهم سال آینده  کمیته بین المللی المپیک در لیما که میزبان مشخص می‌شود شرکت‌های بیشتری اعلام آمادگی کنند.

فوریس مسئول کمیته بازی‌های 2024 در این باره اظهار داشت: ما تاکنون 12 اسپانسر را برای کمک جذب کرده‌ایم که همه آنها برای حمایت از بوداپست مشتاق هستند. این اتفاق برای شهر ما و حمایت از المپیک بسیار امیدبخش است.

وی افزود: ما انتظار داریم اسپانسرهای بیشتری را جذب کنیم. قبل از اینکه میزبان بازی‌ها در سال آینده مشخص شود باید این را بگویم که میزبانی 15 رویداد مهم را برعهده داریم که می‌توان به مسابقات جهانی شنا، جودو و فستیوال المپیک جوانان اروپا اشاره کرد.
لس‌آنجلس و پاریس نیز دو شهری هستند که برای گرفتن میزبانی بازی‌های 2024 رقابت می‌کنند. رم نیز از نامزدهای میزبانی بود که به دلیل خودداری شهردار رم از حمایت این شهر، فعالیت های آن به حالت تعلیق در آمده است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار