خطیبی: برخی می‌گفتند داور بازی را باید دار زد/ هرگز محسن ترکی را حلال نمی کنم

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: با سند و مدرک اثبات می کنم که مشکلات داوری سبب شکست‌ هفته های اخیر مان در لیگ برتر شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رسول خطیبی درباره شکست‌های اخیر ماشین‌سازی و ناکامی این تیم گفت: در 5 هفته گذشته شکست خوردیم اما در همه این بازی‌ها با سند و مدرک ثابت می‌کنم که به خاطر عملکرد داوران باختیم. در همین بازی امروز مقابل پیکان در دقیقه 24 بازیکن حریف باید از زمین بازی اخراج می‌شد اما داور این کار را نکرد تا تیم حریف 75 دقیقه 11 نفره بازی کند.اگر آنها 10 نفره می‌شدند، دقایق زیادی وقت داشتیم دروازه حریف را باز کنیم.

وی افزود: پس از بازی، ناظر به سراغ من آمد و گفت بازیکن پیکان باید اخراج می‌شد و این اتفاق سبب شد راه‌هایی که می‌توانستیم به گل برسیم بسته شود. حتی روی گل چهارم حریف داور دچار اشتباه شد زیرا قبل از اینکه پیکان به گل برسد بازیکن آنها روی قاسمی‌نژاد، مهاجم ما خطا کرد که داور بی‌توجه بود و بعد هم مهاجم پیکان 5 متر در آفساید بود که داور هیچ واکنشی از خود نشان نداد.
 
خطیبی یادآور شد: علی صفایی در این بازی بدون تمرکز سوت زد و به قدری اشتباه داشت که بعد از گل چهارم کل نیمکت‌نشینان تیم من وارد زمین شدند تا به داور اعتراض کنند، نکته جالب آن است که کمک داور بازی وقتی با اعتراض حبیب گردانی کاپیتان تیمم مواجه شد از الفاظی استفاده کرد که من هم متعجب شدم. من به او گفتم شما حق ندارید با بازیکنان با این ادبیات و با این الفاظ صحبت کنید.
 
سرمربی ماشین سازی ادامه داد: در این بازی اگر اشتباهات داوری نبود، شرایط خیلی فرق می‌کرد و حتی برخی که در ورزشگاه بودند، گفتند باید این داور را دار بزنند. حال داور کار خودش را انجام داد و توهینش را کرد و به خانه رفت. می توانستیم پیکان را شکست دهیم و حتی کادرفنی و بازیکنان پیکان نیز از سوت های داور متعجب شدند اما ما با شرایط بدی مواجه شدیم و حتی می‌توانم بگویم مشکلات‌مان از آن دیداری شروع شد که محسن ترکی به حامد پاکدل 2 بار کارت زرد داد و او را بی‌جهت اخراج کرد که من در 2 دیدار لیگ برتر مشابه آن صحنه را دیدم ولی داور هیچ کارتی نداد. هرگز محسن ترکی را حلال نمی‌کنم و معتقدم داوری در لیگ ایران سلیقه‌ای است.
 
سرمربی ماشین سازی در پایان گفت: هر تلاشی که لازم بود تا به حال انجام دادیم حتی هفته گذشته در تهران اردو داشتیم تا بازیکنان را هماهنگ کنیم، در زمین هم دیدید که بازیکنانم عملکرد بسیار خوبی داشتند و مطمئن هستم اگر اتفاقات داوری رخ نمی‌داد شرایط‌ مان این‌طور نمی‌شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار