ساری،

احتمال انصراف نساجی از جام حذفی

محمود فکری گفت: اگر شرایط روحی بازیکنان خوب نباشد، تیم نساجی از جام حذفی کناره گیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،محمود فکری سرمربی تیم نساجی مازندران گفت:دربی مازندران و شکست تیم نساجی مقابل خونه به خونه بابل و حواشی داخلی باشگاه باعث شد تا بازیکنان این تیم تمرکز کافی برای تمرین و آمادگی در مسابقات را نداشته باشند.
فکری افزود:بازیکنان نساجی  قبل از بازی با خونه به خونه همراه با مدیرعامل بیانیه‌ای را امضا کردند که اگر حق و حقوق آنها داده نشود،بازیکنان می توانند در تمرینات تیم حاضر نشوند که با عدم تحقق وعده ها،این اتفاق ها و اعتراض بازیکنان را در پی داشت.

سرمربی تیم نساجی قائم شهر گفت:اگر مشکلات به این شکل ادامه پیدا کند و شرایط روحی بازیکنان خوب نباشد به باشگاه این پیشنهاد را می‌دهد که از جام حذفی کناره گیری کنند و اگر مثل بازی با خونه به خونه،نساجی خوب بازی کند و و بخاطر نداشتن تمرکز ببازد، پس بازی نکردن بهتر است چون بعد از باخت یکسری مشکلات بوجود می‌آید و جمع کردن تیم بعد از باخت با تمام این مشکلات دشوار است.
تیم نساجی قائم شهر پس از باخت دو بر یک مقابل خونه به خونه بابل در داربی مازندران، با 16 امتیاز در رده ششم جدول 18 تیمی لیگ دسته اول فوتبال ایران قرار دارد و طبق برنامه باید 13 آبان در ورزشگاه شهید وطنی از نفت تهران که هدایت آن را علی دایی بر عهده دارد پذیرایی کند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.