گیلان؛

اهدای مدال کاراته کای گیلانی به شهدای مدافع حرم

کاراته کای نوجوان گیلانیمدال طلای خود را به فرزند اولین شهید مدافع حرم استان اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛در مراسمی که امروز در رشت برگزار شد مهدی داوودی مدال طلای مسابقات بین المللی کاراته آذربایجان را به علی فرزند شهید امیر رضا علیزاده نخستین شهید مدافع حرم گیلان تقدیم کرد.

وی بعد از اهدای مدال خود گفت : شهدای مدافع حرم از همه چیزشان گذشتند تا پاسدار حریم اهل بیت باشند.

نوجوان قهرمان گیلانی افزود : من از نسلی هستم که وصف ایثار شهدا را فقط شنیده بودم اما شهدا حرم به من نشان دادند که برای دفاع از ارزش های اسلامی باید تا پای جان ایستاد.

مهدی داوودی اضافه کرد : من بعنوان بسیجی 11 ساله تلاش می کنم تا در علم و ورزش آنقدر بدرخشم که فخر ایران و اسلام باشم.

علی علیزاده فرزند شهید امیر رضا علیزاده با تشکر از ورزشکار نوجوان گیلانی وی را قهرمانی واقعی نامید که مسیر و هدف شهدا را درک کرده و در این راه قدم برداشته است.

همسر شهید علیزاده هم با تبریک افتخار آفرینی مهدی داوودی به پدر و مادر وی گفت : اینکه ایشان در چنین سنی با سیره و هدف شهدا آشنا شده است حکایت از روح بلند وی دارد و امیدوار هستم ایشان در بالاترین مدارج ورزش و علم بدرخشد.

غلامحسین زرح مربی مهدی داوودی نیز با تقدیر از اقدام نوجوان ورزشکار گیلانی و با اشاره به مسابقات سخت که ایشان موفق به کسب مدال شد افزود : بنده مدال طلای خود را که در سال 2016 کسب کردم به پاس کار ارزشمند این نوجوان به وی تقدیم می کنم.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت : اگرچه کسب مدال قهرمانی در مسابقات ملی و بین المللی کاری دشوار و عمر قهرمانی ها کوتاه است اما آنچه که یک ورزشکار را ماندگار می کند منش پهلوانی اوست.

سرهنگ محمود بایرامی افزود : اقدام تحسین برانگیز مهدی داوودی حاکی روح بلند اوست و با این کار قهرمانی خود را محدود به زمان نکرد و افتخاری ماندگار را رقم زد.

وی گفت : بنا به فرمایشات امام راحل، شهدا امامزادگان عشق هستند و هر آنکه می خواهد حیاتی جاوید بیابد به شهدا متصل شود و ورزشکار گیلانی نیز در این مسیر گامی بزرگ برداشته است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.