یادداشت وزیر بهداشت برای داروسازان جوان کشور+اینستاپست

وزیر بهداشت در صفحه اینستاگرام خود با انتشار متنی از داروسازان جوان کشور قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی"  وزیر بهداشت که در الجزایر به سر می برد، با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود از تلاش دانشمندان جوان داروساز کشور که به منظور درمان بیماران و خودکفایی کشور، به جای شعار و هیاهو کار می کنند، قدردانی کرد و عنوان کرد: جوانان را باور کنیم.

وی نوشت:"جوانان را باور کنیم اکنون که این مطلب را می‌نویسم در کشور الجزایر به‌سر می‌برم، سفری برای گسترش ارتباطات کشور با جهان، به‌ویژه در حوزه‌ی سلامت.

پیش از سفر و هم‌زمان با راه‌اندازی خط تولید دو محصول باارزش توسط محققان جوان کشور، مهمان مجموعه علمی ـ پژوهشی سیناژن بودم و آن‌چه دیدم، آن روز را تبدیل به یکی از روزهای خوب زندگی‌ام کرد.

با دیدن آن دانشمندان جوان و پرشور، یک‌بار دیگر به یاد آوردم زمانی که ما هم سن و سال (یا حتی جوان‌تر از) ایشان بودیم، آرزوی‌مان تحول و دگرگونی در کشور بود که این خواست، منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

آن روزها همه‌ی آرمان و آرزوی من و هم سن وسال‌هایم، کارهایی بود که این دانشمندان عزیز، امروز انجام می‌دهند؛ تلاش برای توسعه‌ی فناوری، تولید ثروت، کارآفرینی و تولید دانش که در جهان امروز رکن اصلی استقلال کشورهاست.

باور کنیم اگر بنا داریم در جهان اثرگذار باشیم، مسیر درست همین است. تنها از این راه می‌توان ایران و ایرانی را آن‌گونه که هست به جهان و جهانیان معرفی کرد. همان شیوه‌ای که این دانش پژوهان و عاشقان وطن در پیش گرفته‌اند؛ آنها علاوه بر کمک به بیماران صعب‎العلاج، توانسته‌اند در حوزه صادرات هم گام‌های بلندی بردارند و به جای شعار و هیاهو، کار کرده‌اند؛ آن هم کاری جهادی در راستای اقتصاد مقاومتی.

ما هنوز در آغاز راهی طولانی هستیم اما یقین دارم این راه را با تجربه‌ی اساتید و همت دانشمندان جوان کشور به سرعت طی خواهیم کرد و به قله‌های افتخار دست خواهیم یافت؛ پس جوانان را باور کنیم."

یادداشت وزیر بهداشت برای داروسازان جوان کشور+اینستاپست

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار