وزیر کشور وارد استان لرستان شد

رحمانی فضلی وزیر کشور برای پیگیری برنامه‌های اقتصاد مقاومتی وارد استان لرستان شد.

وزیر کشور وارد استان لرستان شدبه گزارش حوزه وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور برای پیگیری برنامه‌های اقتصاد مقاومتی وارد استان لرستان شد.

وزیر کشور در این سفر یک روزه بازدید از روند اجرایی چند طرح و کارخانه را در برنامه دارد. 

همچنین با حضور رحمانی فضلی فاز نخست صنایع غذایی گهر دورود به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی پس از افتتاح فاز نخست صنایع غذایی گهر دورود در جلسه اقتصاد مقاومتی استان و نشست خبری در استانداری لرستان شرکت می‌کند.

رتبه بالای لرستان در حوزه تسهیلات اقتصاد مقاومتی در کشور

عبدالرضا رحمانی فضلی صبح پنجشنبه در بدو ورود به لرستان با اشاره به در دستور کار قرار داشتن بررسی وضعیت پروژه های اقتصاد مقاومتی در کشور افزود: واگذاری پروژه‎ها به بخش خصوصی، سرمایه‎گذاری در زمینه‎های فرهنگی و جلب مشارکت‎های مردمی در استان‎ها از اهداف سفرها است.

وی با بیان اینکه این سفرها به ویژه در سه استان الگو در حوزه اقتصاد مقاومتی صورت می گیرد، تصریح کرد: تلاش ما بر این است که پروژه های نیمه تمام را اجرا و سرعت ببخشیم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه تلاش خوبی از سوی مسئولان لرستان برای دریافت تسهیلات صورت گرفته به طوریکه لرستان در این حوزه در بین استان های اول و دوم کشور قرار گرفته است، تصریح کرد: انتظار داریم مسئولان استان در مصرف تسهیلات موضوع بهره وری، سرعت کار، افزایش تولید و بازار تولیدات را مدنظر قرار دهند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر برنامه های در دستور کار است، اظهار داشت: به توجه به گزارش هایی که از لرستان داشته ایم این استان رتبه بسیار بالایی در بحث تسهیلات اقتصاد مقاومتی دارد.

گفتنی است، امروز در شهرستان دلفان با حضور وزیر کشور چند پروژه افتتاح می‎شود، همچنین در جلسه اقتصاد مقاومتی لرستان در مورد پروژه‎های در حال ساخت متناسب با پیشرفتی که داشته‎اند، تصمیمات جدی گرفته می‎شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار