ساری،

برگزاری رزمایش نظامی دفاع از ساحل

رزمایش نظامی دفاع از ساحل در تاریخ هفتم آبان برای اولین بار در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید تقی کیا، فرمانده سپاه شهرستان محمودآباد در مصاحبه با خبرنگاران به تشریح برنامه های رزمایش دفاع از کوی و برزن در این شهر پرداخت.
وی گفت: رزمایش الی بیت المقدس در دو مرحله دفاع از کوی و برزن و دفاع از ساحل در تاریخ های ششم و هفتم آبان ماه سالجاری و سیزدهم و چهاردهم آبان ماه  به صورت استانی برگزار می شود.
وی افزود: این رزمایش با هدف آشنایی نیروهای بسیجی و عامه مردم در مقابل هرگونه فعالیت های دشمن از سوی کشوررهای همسایه تا بتوانند در روز مبادا از طریق ساحل حمله دشمن را خنثی کنند. 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان محمودآباد گفت: در رزمایش دفاع از کوی و برزن سه گردان بیت المقدس حوزه حضرت موسی سرخ رود و حضرت نوح محمودآباد و حضرت ابراهیم گالشپل با توجه به تجربه سالهای گذشته در تاریخهای 13 و 14 آبان این رزمایش را برگزار می کنند. 
کیا، با اشاره به اهمیت آموزش و تقویت توان نظامی و دفاعی نیروهای بسیجی گفت: به طور متوسط هر ساله چهار بار دوره آموزشی ویژه نیروهای عضو گردان در قالب تست آمادگی جسمانی و تیر اندازی و مدیریت بحران و آموزش و سازماندهی به شکل کلاسهای 8 و 24 ساعته برگزار می شود. 
وی افزود: این رزمایش ها صرفا هر سال جهت آمادگی نیروهای مردمی ، بسیجی ، مسوولان و به نوعی همه آحاد جامعه است تا در مواقع لزوم بتوانند دست در دست هم از ارزش های نظام دفاع کنند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار