کرمان؛

۱۴ آبان ماه روز فرهنگ عمومی

چهاردهم آبان ماه به‌عنوان روز فرهنگ عمومی معرفی‌شده، این روز فرصت مناسبی برای بازخوانی پرونده فرهنگ عمومی جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، چهاردهم آبان ماه به‌عنوان روز فرهنگ عمومی معرفی‌شده، در این روز فرصتی مناسب برای بازخوانی پرونده فرهنگ عمومی جامعه و رسالتی که از این بابت به عهده مسئولین قرارگرفته است، می‌باشد؛ تا از این طریق بتوانیم در تلاشی هماهنگ و هدفمند برای ارتقاء فرهنگ عمومی گامی برداشته، شکوفایی عادات و روش‌های نیکوی مردم مسلمان را پاس داریم و در جهت تعالی ارزش‌ها، آنچه در توان داریم خالصانه نثار کنیم. فرهنگ عمومی شبکه‌ای درهم‌تنیده، قدرتمند و متأثر از دانش‌ها، منش‌ها، گرایش‌ها و باورهایی است که در عین پیچیدگی، اقتدار و حضور خویش را باقدرت در همه زوایای زندگی مردم تثبیت کرده و حول سه محور فرد، خانواده و جامعه، ایفای نقش می‌کند.

شورای فرهنگ عمومی استان عالی‌ترین مرجع تصمیم سازی در رصد مسائل و مشکلات فرهنگی استان به‌حساب می‌آید، به همین دلیل خط مقدم فرهنگ محسوب می‌گردد تا رسالت هدایت، نظارت و رصد ابعاد فرهنگ جامعه را با هماهنگی و همکاری مردم بصیر ساماندهی نماید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان این روز ارزشمند را به عموم مردم فرهنگ شناس و ولایتمدار استان تبریک عرض نموده، حضور فعال، مؤثر و مستمر آنان را که سرمایه‌های اصلی و واقعی انقلاب محسوب می‌شوند درصحنه‌های مختلف فرهنگی خواستاریم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار