کرمان؛

برای دیدن تیمی متفاوت از مس کرمان آماده باشید!

بازی مس کرمان برابر استقلال در تهران و آن هم ورزشگاه آزادی بهرشکل دیدار بسیار مهمی محسوب می‌شود که برای همگان ویژگی‌های خاصی دارد.

برای دیدن تیمی متفاوت از مس کرمان آماده باشید!به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، در ادامه رقابت های جام حذفی فوتبال کشور تیم مس کرمان به مصاف استقلال تهران می رود.

بهرشکل مس بعد از دو سال به طور زنده از شبکه‌ی سراسری روی آنتن می‌رود و این یک فرصت ویژه برای همگان محسوب می‌شود.

 از بازیکنان مس که این بازی با تمام دیدارهای این فصل‌شان متفاوت است و با درخشش در این بازی می‌توانند تا مدت‌ها در ذهن همگان بمانند تا کادر فنی مس و در راس آن منصور ابراهیم‌زاده که شاید این بازی مهمترین دریچه ورود مجددش به فوتبال ایران بعد از غیبت چند ساله باشد.

از همین رو کاملا طبیعی است که مس را در این بازی متفاوت از همه‌ی بازی‌های این تیم حتی در لیگ یک این فصل ببینیم و اگر ناگهان دیدیم تیم مس خیلی فراتر از حد تصور ما و آنچه که در بازی‌های قبلش در این فصل دیدیم به میدان رفت اصلا تعجب نکنیم!

مسلم است که بازیکنان با انگیزه‌ی مس همانند کاری که بازیکنان قشقایی برابر پرسپولیس انجام دادند، برای ثبت یک شگفتی و ماندگاری در اذهان به میدان خواهند رفت و این بمب انگیزه‌ی بازیکنان مس سبب می‌شود که از حالا منتظر دیدن تفاوت‌های مس در این بازی خاص باشیم.

انگیزه‌هایی که حتی در بازی قبلی مس در لیگ یک کاملا مشهود بود و اگر دیدیم که در بازی با فولاد یزد، بسیاری از بازیکنان مس حتی بالاتر از حد خود در این فصل بازی کردند، به این دلیل بود که خود را به آب و آتش زدند که در ترکیب هفته‌ی آینده‌ی مس برابر استقلال در تهران قرار بگیرند.

از همین رو فولاد یزد بسیار بدشانس بود که برابر یکی از بهترین مس‌های این فصل قرار گرفت و در نیمه‌ی اول به طور ویژه با بازی مس سوپرایز شد.
هرچند در نیمه‌ی دوم بازیکنان مس بیشتر مراقب ساق‌های خود بودند تا بازی با استقلال را از دست ندهند اما انگیزه‌های آن‌ها در نیمه‌ی اول برای نشان دادن خود کاملا مشهود بود.

این اتفاق احتمالا در تمرینات روزهای آتی مس تا شروع بازی با استقلال تهران نیز رخ خواهد داد و تمامی بازیکنان مس چنان با انگیزه تمرین خواهند کرد که حتی کادر فنی مس را هم غافلگیر خواهند کرد و قطعا کادر فنی مس برای چیدمان ترکیب مس با وضعیت جالبی روبرو خواهد شد.

این بازی برای باشگاه مس هم اهمیت قابل توجهی دارد که می‌تواند از طریق آن یکبار دیگر بزرگی خود را به یاد فوتبال ایران بیاورد و با ارایه یک بازی خوب در این دیدار خاص یک بار دیگر عیار شخصیت خود را در فوتبال ایران بالا ببرد


دیدار تیم های مس کرمان و اسثقلال تهران در مرحله یک شانزدهم پایانی رقابت های جام حذفی دوشنبه هفته اینده در ورزشگاه ازادی تهران برگزار خواهد شد.

گزارش از موحدی
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار