ابوالفضل آرمیده:

مردم دوستتان دارم/برای سلامتی ام دعا کنید

دارنده مدال برنز نوجوانان آسیا برای رهایی از بیماری که با آن دسته و پنجه نرم می کند از هموطنانش درخواست کرد صمیمانه برای سلامتی اش دعا کنند.

مردم دوستون دارم/برای سلامتی ام دعا کنیدبه گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که شرایط جسمانی چندان مناسبی هم نداشت اظهار داشت:در حال تمرین بودم که با دل درد شدید مواجه شدم،پس از انتقال به بیمارستان با نظر پزشکان برای جلوگیری از تشدید بیماری ۱۵ سانتی متر از روده ام را کوتاه کردند،غدد لنفاوی و پلاکت های خونی ام هم با مشکل روبرو است و در مجموع به لحاظ قوای جسمانی شرایط خوبی ندارم اما روحیه ام همچون مبارزه با حریفان عالی است.

عضو تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با صدایی آهسته و نحیف خطاب به مردم ایران گفت:خیلی دوستون دارم و از می خواهم برای سلامتی ام دعا کنید تا با بهبودی کامل بار دیگر بتوانم به تشک کشتی برگردم و قهرمان جهان شوم.

ابوالفضل آرمیده ۱۵ ساله اهل نظر آباد استان البرز که حدود ۳ ماه پیش در رقابت های کشتی آزاد نوجوان آسیا در وزن ۴۲ کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شده بود در حال حاضر به دلیل ابتلا به یک بیماری سخت در بیمارستان امام خمینی (ره)بستری شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.