کرمان؛

رفع تصرف از 295هزارمترمربع از اراضی ملی عنبرآباد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد گفت:طی شش ماه نخست سال جاری دویست و95هزارمترمربع از اراضی ملی در عنبرآباد رفع تصرف شده است.

رفع تصرف از 295هزارمترمربع از اراضی ملی عنبرآبادبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی دادگستری کرمان، یوسف سبحانی از برخوردجدی دستگاه قضائی با متجاوزین عرصه های منابع طبیعی وتخریب کنندگان محیط زیست خبر داد وگفت: طی شش ماه ابتدای سال جاری شاهد 12مورد رفع تصرف از اراضی ملی در سطح شهرستان عنبرآباد بوده ایم و7پرونده مرتبط بازمین خواری نیز در مرحله اجرای حکم می باشد.

وی با اشاره به اینکه آنچه که خداوند به ما داده به رسم امانت نزد ما است،خاطرنشان ساخت:منابع طبیعی میراث آیندگان نزد ما می باشد وبایستی امانت دار خوبی در این زمینه باشیم.

سبحانی عنوان کرد:شهرستان عنبرآباد یکی از شهرستان های پیشتاز در زمینه برخورد با زمین خواران در جنوب استان کرمان می باشد.

این مقام قضائی تاکید کرد:حفاظت از منابع طبیعی را باید به خود مردم بسپاریم، زیرا هر جا که خود مردم مشارکت داشته باشند، ما نتیجه خوبی گرفتیم.

وی با اعلام اینکه دستگاه قضایی پشتیبان منابع طبیعی است،افزود:پدیده ریزگردهایی که به وجود آمدند بخشی از آن مربوط به تخریب‎ محیط زیست بوده است که تهدیدی جدی برای سلامت و اقتصاد به شمار می‎روند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار