تشریح وضعیت مصدومان تراکتورسازی از زبان پزشک تیم

پزشک تیم تراکتورسازی آخرین وضعیت جسمانی سینا عشوری و محسن بنگر را تشریح کرد.

رمضان نوری زاده درباره احتمال پارگی رباط صلیبی سینا عشوری  در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر پای سینا عشوری هنوز ورم دارد و فردا قرار است از پای وی ام آر آی بگیریم تا شدت مصدومیتش مشخص شود. 

وی درباره اینکه گفته می شود که عشوری تا پایان فصل قادر به بازی کردن نیست، بیان کرد: عشوری در برخورد با یکی از بازیکنان تراکتورسازی در حین تمرین دچار مصدومیت شدید شد و پایش پیچ خورد . براین اساس نحوه مصدومیتش نشان می دهد که رباط صلیبی پاره کرده است اما تا زمانی که جواب ام آر آی نیاد میزان مصدومیتش مشخص نمی شود. 

پزشک تیم تراکتورسازی تصریح کرد: اگر رباط صلیبی سینا عشوری پاره شده باشد وی بعد از عمل جراحی 6 تا 7 ماه دور ازمیادین خواهد بود و به نوعی اواخر فصل به بازیها می رسد. امیدوارم که رباط صلیبی عشوری پاره نشده باشد و وی بتواند سریعتر به تمرینات بازگردد. 

نوری زاده در خصوص وضعیت محسن بنگر گفت: این بازیکن از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده بود که امروز آمپولی به مهره کمرش ترزیق شد تا بهبود یابد. وی دو روز باید استراحت کند . براین اساس به بازی دربی تبریز نمی رسد. 

وی در پایان درباره وضعیت محمد نوری خاطر نشان کرد: مصدومیت نوری برطرف شده و در تمرینات گروهی شرکت می کند. وی مشکلی برای همراهی تیم تراکتورسازی در دربی تبریز ندارد.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار