علی مرادی: نایب قهرمانی جهان نتیجه ای ارزشمند بود

رییس فدراسیون وزنه برداری:با وجود همه کمبودهای مالی و محدودیت امکانات، نتیجه برای ما قابل قبول و امیدوار کننده بود.

علی مرادی: نایب قهرمانی جهان نتیجه ای ارزشمند بودعلی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان پس از کسب عنوان نایب قهرمانی جهان در رده سنی نوجوانان به خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت:« بعد از چندین سال غیبت و عدم توجه درست به سنین پایه ، از زمانی که دوباره به وزنه برداری برگشتم ، توجه و نگاه ویژه ای به این گروه سنی داشتیم و خوشحالم که در نهایت موفق شدیم در رقابتهای جهانی 2016 مالزی در رده سنی نوجوانان به عنوان ارزشمندنایب قهرمانی جهان دست پیدا کنیم .»

رییس فدراسیون وزنه برداری ادامه می دهد: سطح کیفی رقابت های جهانی نوجوانان بسیار بالا و رقابت وزنه برداران رقابتی فشرده و نفس گیر بود. این موضوع به همه ثابت کرد که وزنه برداری درسطح دنیا و قاره های مختلف پراکنده شده است و این اتفاقی بسیار خوب و ایده ال برای وزنه برداری جهان به شمار می رود.

همچنین در توزیع مدال ها هم شاهد بودیم که عناوین ارزشمند جهانی بین قاره ها تقسیم شد. به طور مثال وزنه برداران قاره آمریکا موفق شدند در این دوره رکورد شکنی کرده و پدیده های درخشانی را به وزنه برداری دنیا معرفی کنند و این یعنی اینکه وزنه برداری دیگر مختص قاره آسیا و یا اروپا نیست، بلکه همه دنیا مشغول ساخته و پرداخته کردن خود برای کسب عناوین ارزشمند در رشته وزنه برداری و در عرصه های مختلف بین المللی هستند.

علی مرادی می گوید: ما به رغم کمبود امکانات مالی و تجهیزاتی که داشتیم این قهرمانان را تحت پوشش و نظر قرار دادیم و خیلی خوشحالیم که موفق شدیم در این رقابتها مزد توجه و نگاه ویژه ای که به رده سنی پایه داشتیم را بگیریم. من مطمئن هستم که این نوجوانان می توانند با حمایت های بیشتر خود را در آینده ای نزدیک به چهره های شاخص وزنه برداری جهان تبدیل کنند.

رییس فدراسیون وزنه برداری معتقد است: جا دارد کسب این افتخار ارزشمند را ابتدا به خانواده ورزش کشور ، وزنه برداری ایران و خانواده های این عزیزان که برای این مرزو بوم ارزشمند افتخارآفرینی کردند تبریک ویژه عرض کرده و از مسئولان خدوم و دلسوز وزارت ورزش و جوانان که همواره ما را مورد لطف و حمایت خود قرار داده اند تقاضا کنم که همچنان با نگاهی ویژه به وزنه برداری ایران ، حمایت های خود را از تیم های ملی وزنه برداری بیشتر از گذشته ادامه دهند.

علی مرادی در خاتمه تاکید کرد: درابتدای هفته جاری و بلافاصله پس از بازگشت به ایران، نشست شورای عالی فنی را برگزار می کنیم تا ضمن ارزیابی عملکرد کادر فنی درخصوص برنامه های آتی وزنه برداری با حضور بزرگان و اساتید شورا به بحث و تبادل نظر بپردازیمبی شک من از نتیجه بدست آمده توسط وزنه برداران نوجوان با توجه به زمان محدود و امکانات کمی که داشتیم راضی هستم اما قطعا باید با پوشش نقاط ضعف خود در سالهای آتی برای کسب نتایجی بهتر و افتخاراتی بزرگتر برنامه ریزی کنیم.



انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، ملی ، ایران ، مرادی ، برای ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار