مختاباد در جلسه علنی شورای شهر مطرح کرد؛

بلند مرتبه سازی مناسب در تهران به گورستان سپرده شد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌ بلند مرتبه سازی و ساختمان‌سازی در تمام دنیا انجام می‌شود اما بلند مرتبه‌سازی مناسب در تهران به گورستان سپرده شد.

بلند مرتبه سازی مناسب در تهران به گورستان سپرده شدبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالحسین مختاباد عضو شورای اسلامی شهر تهران در سیصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد؛ در طی اظهارات پشمچی زاده، اظهار داشت: معاون شهردار به گونه‌ای صحبت می‌کند که گویی در تهران هیچ گونه مشکل وجود ندارد و توکیو و دیگر کشورها می‌توانند از شهرسازی تهران تجربه کسب کنند.

وی با بیان اینکه شاهد توسعه نامتوازن در شهر تهران هستیم، افزود: بلندمرتبه سازی ساختمان سازی در تمام دنیا انجام می‌شود اما بلند مرتبه سازی و ساختمان سازی مناسب در شهر تهران به گورستان سپرده شد.

مختاباد گفت: نمی‌دانم چرا کمیسیون ماده 5 به افرادی که بلند مرتبه سازی و ساختمان‌سازی انجام می‌دهند گوشزد نمی‌کند که باید سازه‌های خود را بر اساس ایمنی بالا ببرد.

وی ادامه داد: چرا یک فردی که در حال ساخت برج 20طبقه است باید سازه‌های این برج از بالا بر سر مردم ریخته شود و زندگی و آسایش شهری را نابود کند؟

عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: امروز هر شخصی که برج می‌سازد زندگی مردم اطراف این برج را به صورت کامل نابود می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار