پورموسوی: پس از بازی مقابل ذوب آهن استعفا می دهم/ مشکلات مالی کماکان ادامه دارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مشکلات مالی در استقلال خوزستان کماکان ادامه دارد و با ادامه همین روند پس از بازی مقابل ذوب آهن از مربیگری این تیم استعفا می دهم.

سید اکبر پورموسوی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان بیان کرد: نتایج اخیر ذوب آهن به ویژه شکست هفته گذشته مقابل نفت تهران برای ما اهمیتی ندارد، زیرا ذوب آهن جزو تیم هایی است که در چند سال اخیر خیلی خوب فوتبال بازی کرده و یک تیم منظم و منسجم است. تلاش می کنیم 3 امتیاز را مقابل این تیم کسب کنیم هرچند بازی سختی پیش رو داریم.

وی افزود: در دیدار مقابل پرسپولیس مستحق برد بودیم و عقب‌نشینی نکردیم ولی سوت‌هایی که داور زد، تیم را عصبی کرد و سبب شد تنها یک امتیاز کسب کنیم که بسیار ناراحت کننده است.

پورموسوی درباره مدعیان قهرمانی در لیگ تصریح کرد: ‌رقابت در بین مدعیان لیگ برتر نزدیک است و بازیکنان هم به این باور رسیده اند که امسال هم می توانند جزو مدعی‌های قهرمانی باشند، صد درصد می توانیم جزو مدعی‌ها بمانیم و نخستین گام در این راه شکست ذوب آهن است.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص استعفایش اظهار کرد: 6 سال است که با مجموعه استقلال خوزستان کار می کنم و روزهای سخت اما خیلی خوبی را تجربه کردم ، چاره‌ای نیست و من به خاطر بازیکنان و هواداران مجبورم که از خودم بگذرم و از این تیم خداحافظی کنم.

وی درباره احضار شدن به کمیته اخلاق گفت: شنبه و پس ازدیدار با ذوب آهن به کمیته اخلاق می روم تاصحبت هایم را اثبات کنم. امیدوارم مسئولان و اعضای کمیته اخلاق، حرف های من را بپذیرند و یک طرفه به قاضی نروند.

پورموسوی در پایان گفت:‌ در این مدت تمام ذهن و انرژی‌ ام را برای حل مشکلات مالی گذاشته ام و قطعا اگر این مشکلات ادامه یابد، از این تیم می روم، امیداورم مشکلات مالی حل شود تا استقلال خوزستان در آینده ضربه نخورد.
 

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار