تبریز؛

کاهش محسوس دمای هوای آذربایجان شرقی طی روزهای آینده

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش محسوس دمای هوای استان گفت: احتمال بروز کولاک در گردنه های برف گیر و یخبندان در جاده ها وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛اشجعی گفت:بدنبال ورود سامانه بارشی به استان و کاهش دما، اختلال در تردد جاده ای به ویژه در گردنه های استان پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه این سامانه طی امروز و فردا نیز در استان حاکم است، یادآور شد: احتمال آب گرفتگی معابر در برخی نقاط استان، لغزندگی جاده ها، ورزش باد شدید و بارش برف وجود دارد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی به مردم توصیه کرد با رعایت نقاط ایمنی اقدام لازم برای جلوگیری از خسارت های احتمالی را به عمل آورند.

اشجعی، اظهار کرد: هم اکنون هوای بیشتر شهرهای استان ابری با بارندگی همراه بوده و در شهرهای کلیبر، ورزقان و هریس بارندگی به صورت برف است.

وی گفت: بیشترین بارندگی در 24 ساعت گذشته با 19 میلی متر در بستان آباد روی داده و در این مدت ملکان با 22 درجه بالای صفر گرمترین و سراب، کلیبر، ورزقان و هریس با صفر درجه سردترین شهرهای استان است.

اشجعی، ادامه داد: دمای هوای تبریز در گرمترین زمان 18 درجه و در سردترین زمان 5 درجه بالای صفر بوده و دمای فعلی 6 درجه است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت دمای آن 7 درجه کاهش یافته است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.