ساری،

افزایش مهارت کارشناسان و پزشکان در یک دوره آموزشی

دوره آموزشی تخصصی وحدت رویه در مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر علی عباسی، مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: دوره آموزشی تخصصی وحدت رویه معاینات در پزشکی قانونی روزهای 6 و 7 آبان در ساری برگزار می شود.

دکتر عباسی افزود: برگزاری دوره‌ های آموزشی یکی از سیاست‌های سازمان در راستای ارتقای سطح آگاهی، دانش و مهارت کارشناسان و پزشکان است که به صورت هدفمند و مستمر برگزار می شود.

وی گفت: کارشناسان بر حسب نیاز در این دوره های آموزشی شرکت می کنند و پس از گذراندن دوره ، ضمن بهره‌ مندی از امتیاز آموزش مداوم ، ازآخرین تغییرات و افزایش مهارت علمی نیز مطلع می شوند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران هدف از برگزاری دوره های آموزشی را رسیدن به وحدت رویه و اظهار نظر یکسان در مراکز پزشکی قانونی سراسر کشور بیان کرد و افزود: در این دوره نیز مباحثی همچون مروری بر اناتومی ستون فقرات، بررسی قوانین مجازات اسلامی مرتبط، شکستگی ستون فقرات و وضعیت التیام آن ، صدمات نخاع ، معرفی کیس ، بحث و تبادل نظر وحدت رویه در کارشناسی ‌ها ارائه می شود .

دکتر عباسی گفت: دوره تخصصی آموزشی وحدت رویه در معاینات پیشرفته با حضور کارشناسان و پزشکان مازندران ،خراسان رضوی و شمالی ، کردستان ، سمنان ، گیلان و گلستان به مدت دو روز در مجتمع فرهنگی و آموزشی بیمه ایران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.