مسابقات وزنه برداری نوجوانان جهان در مالزی

لوپز کلمبیایی بهترین وزنه بردار نوجوانان جهان

مسابقات وزنه برداری نوجوانان جهان در مالزی با اتفاقات عجیب و غریب زیادی همراه شد.مهمترین آن؛ رکوردهای دور از انتظار یوسین لوپز وزنه بردار دسته 77 کیلوگرم کلمبیا بود.

لوپز کلمبیایی بهترین وزنه بردار  نوجوانان جهانبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ یکی از عجیب ترین اتفاقات در این دوره از مسابقات ثبت رکورد عجیب در دسته 77 کیلو گرم بود. یوسین لوپز کلمبیایی در 160 در یک ضرب و 191 کیلوگرم در دو ضرب و مجموع 351 کیلوگرم را از خود به جا گذاشته که هنوز وزنه برداران دسته 85 و 94 کیلوگرم نتوانسته اند این وزنه را بالای سر ببرنند. 

در دسته 85 کیلوگرم بهترین وزنه در یک ضرب متعلق به فیلیپ سولیس از کلمبیا بود. در دو ضرب هم بهترین وزنه 185 کیلوگرم و متعلق به جیوانی والینیلا از ونزوئلا بود. تا این وزنه بردار به مجموع 329 کیلو گرم برسد که از رکورد لوپز در 77 کیلوگرم 22 کیلوگرم کمتر بود. 

در دسته 94 کیلوگرم با وجود دو وزن بالاتر از دسته 77 کیلوگرم، همین اتفاقات تکرار شده است. بهترین وزنه های این دسته متعلق به ایراکلی از گرجستان بود. او در یک ضرب 154 کیلوگرم زد که از یک ضرب لوپز 6 کیلوگرم کمتر بود. در دو ضرب 186 کیلوگرم را بالای سر برد که این وزنه هم با توجه به دو ضرب لوپز 6 کیلو کمتر بود. در مجموع 340 کیلوگرم ثبت که در مجموع هم 11 کیلوگرم رکورد لوپز بیشتر بود. 

این ها همه گویای یک واقعیت است که کلمبیا صاحب یک الماس در ورزش وزنه برداری است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار