ارومیه؛

خودروی لکسوز با سرعت 207 کيلومتر، متوقف شد

یک دستگاه خودروی لکسوز كه با سرعت غير مجاز 207 كيلومتر در حركت بود توسط تيم كنترل سرعت پليس راه اروميه متوقف و روانه پاركينگ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛سرهنگ عباس فرماني در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبری پليس اظهار داشت: روز گذشته تيم كنترل سرعت پليس راه اروميه هنگام كنترل خودروهاي عبوري يک دستگاه خودروي لکسوز را كه با سرعت 207 كيلومتر در حال حركت بود مشاهده کرده و بلافاصله آن را متوقف كردند.

وي با بيان اين که برخورد با تخلفات حادثه ساز خط قرمز پليس راه است،گفت:خودروي مورد نظر به علت سرعت و سبقت غير مجاز توقيف و پس از اعمال قانون ، روانه پاركينگ شد.

اين مقام انتظامي افزود: هدف پليس از اعمال قانون اين است تا رانندگان با توجه بيشتري قوانين و مقررات را رعايت كرده و سهم خود را در تامين امنيت راه ها ايفا نموده و با رعايت قوانين ، الگوهاي عملي مناسبي براي فرزندان خود در آينده باشند.

رئيس پليس راه استان آذربايجان غربي در پايان خاطرنشان کرد: مجموعه پليس راه استان به صورت شبانه روزي، توان خود را در جهت کاهش تصادفات به کارگيري مي کنند تا مسافراني که از اين محورها تردد مي کنند با امنيت کامل ،سفري سالم و بدون مخاطره را تجربه کنند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.