اصفهان؛

اصفهان میزبان کاروان ملی سلامت

مراسم استقبال از کاروان ملی سلامت در قالب دوچرخه‌سواری هنرمندان کرمانی در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مراسم استقبال از کاروان ملی سلامت در گلستان شهدای اصفهان با حضور جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد. کاروان ملی سلامت متشکل از تعدادی از هنرمندان کرمانی است که در قالب دوچرخه‌سواری و با هدف آموزش و فرهنگ‌سازی پیشگیری از ایدز و اعتیاد از ابتدای آبان حرکت خود را از کرمان آغاز کرده و روز پنج‌شنبه 6 آبان به تهران سفر می‌کنند. 

اجرای برنامه تئاتر خیابانی در دانشگاه خوراسگان و در کنار پل خواجو از جمله برنامه‌های این کاروان در اصفهان است.

کاروان ملی سلامت با حمایت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت برای اطلاع‌رسانی و آموزش چهره به چهره، راه‌اندازی شده است.

این گروه از هنرمندان کرمانی مرحله استانی کاروان سلامت را با حضور در شهرهای مختلف کرمان و با همکاری سازمان مردم‌نهاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مؤسسه فرهنگی هنری در کرمان انجام داده‌اند. 

کاروان ملی سلامت پس از عبور از استان‌های کرمان و یزد، امروز به اصفهان و کاشان سفر کرده و پس از آن، برای اجرای تئاتر با عنوان «کودکان، هنر و اچ. آی. وی» در مراسم ویژه‌ای در پارک ملت تهران به این استان سفر می‌کند. همچنین در این مراسم از پوستر فراخوان دومین جشنواره کشوری تئاتر خیابانی «روبان قرمز» رونمایی می‌شود.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.