اردبیل؛

انتخاب 7 هزار نفر عضو شورای دانش‌آموزی در اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با برگزاری انتخابات شواری دانش‌آموزی ۷۰۰۰ نفر عضو شورای دانش‌آموزی در استان اردبیل انتخاب می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ احمد ناصری در انتخابات شورای دانش‌آموزی در دبیرستان مدرس اردبیل اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور نوزدهمین دوره انتخابات شورای دانش‌آموزی در اردبیل نیز برگزار شد و این انتخابات فرصتی بسیار بزرگ برای دانش‌آموزان و حق شرکت آنان در برنامه‌های اجتماعی٬ فرهنگی٬ سیاسی و اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه 160 هزار دانش‌آموز در انتخابات شواری دانش‌آموزی اردبیل حق مشارکت دارند٬ افزود: این انتخابات مربوط به پایه ابتدایی چهارم به بالا بوده و انتظار می‌رود در این انتخابات همه دانش‌آموزانی که تمایل دارند٬ شرکت داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه 27 هزار نفر در انتخابات شورای استان اردبیل ثبت‌نام کرده‌اند٬ گفت: از این تعداد 7 هزار نفر به عنوان اعضای شورای دانش‌آموزی استان اردبیل انتخاب می‌شوند تا از حقوق دانش‌آموزان دیگر در مدارس مختلف سطح استان اردبیل دفاع کنند.

ناصری بیان کرد: دانش‌آموزان ظرفیت بسیار بزرگ برای توسعه و پیشرفت جامعه هستند و نیاز است از این ظرفیتها با برنامه‌ریزی مناسب و هدفمند در راستای پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور استفاده کنیم تا بتوانیم کشور را در مسیر پیشرفت و ترقی قرار دهیم.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان مملکت هستند و همین دانش‌آموزان هستند که آینده مملکت را به عنوان سمتهای مختلف در کشور ادامه می‌دهند و بایستی با اهتمام به پیشرفت دانش‌آموزان گام بزرگی در توسعه و پیشرفت جامعه برداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: انتخابات شورای دانش‌آموزی از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است چرا که امروز انتخابات به عنوان یک اصل بوده و دانش‌آموزان می‌توانند با انتخابات فرد کاردان و خلاق مدارس را در عرصه‌های مختلف پیشتاز کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار