اختصاصی/

سوداگران مرگ در مخفیگاهشان حین بسته‌بندی مواد شکار شدند

رییس کلانتری 127 نارمک گفت: سوداگران مرگ در منطقه نارمک تهران به توزیع مواد مخدر صنعتی و سنتی می‌کردند، توسط پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ جلینی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، از دستگیری چهار توزیع کننده حرفه ای مواد مخدر در محدوده شرق تهران و نارمک خبر داد و گفت: این متهمان با تشکیل باند تهیه و توزیع مواد مخدر باعث ناامنی محله شده بودند که با شکایت شهروندان شناسایی و دستگیر شدند. 

رییس کلانتری 127 نارمک، ضمن اشاره به دستگیری این متهمان طی طرح امنیت محله محور گفت: از این متهمان که طی یک عملیات ضربتی بازداشت شده و از مخفیگاهشان مقادیر قابل توجهی مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف و ضبط شد. 

وی افزود: در راستای تدابیر رییس پلیس پایتخت و همچنین پاسخ به درخواست ها و دغدغه های شهروندان در خصوص برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر، تیم های عملیاتی این کلانتری اقدامات خود را در این خصوص آغاز کرده و طی چند شبانه روز گذشته موفق به شناسایی یک باند چهار نفره توزیع مواد مخدر در محدوده مذکور شدند. 

کلانتر نارمک گفت: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت که بنابر مفاد پرونده دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنها صادر شد و تیم های عملیاتی شب گذشته برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند. 

سرهنگ جلینی  افزود: با هماهنگی های انجام شده از سوی پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر، مخفیگاه متهمان محاصره شده و در این عملیات چهار خرده فروش مواد مخدر که در پاتوقشان در حال بسته بندی مواد مخدر بودند بازداشت شدند. 

وی تصریح کرد: متهمان پس از بازداشت به کلانتری منتقل شده و پس از تشکیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار