مشهد؛

نمایشگاه بین المللی صنعت فردا در مشهد

هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت از چهارم آبان، در مشهد گشایش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ، معدن ، فلزات از چهارم آبان به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد آغاز به کار می کند.
احسان ارکانی افزود: همزمان با هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ، معدن و فلزات، یازدهمین نمایشگاه بین المللی اتوماسیون صنعتی، دهمین نمایشگاه فلزات، فولاد و متالوژی، دهمین نمایشگاه معدن، زمین شناسی و صنایع وابسته، دوازدهمین نمایشگاه سنگ های تزئینی و نما و دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، راهسازی و عمران نیز برپا می شود.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از 121 شرکت کننده داخلی و 21 نماینده از کشورهای خارجی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه های ماشین آلات ، ابزارآلات ، اتوماسیون صنعتی ، قطعات صنعتی ، معدن ، فلزات و متالورژی به نمایش می‌گذارند.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد با بیان اینکه شرکت کنندگان داخلی از استان های تهران ، اصفهان ، فارس ، آذربایجان غربی و شرقی ، خراسان شمالی و جنوبی  و اراک در این نمایشگاه حضور می بایند، گفت: همچنین کشورهای چین، روسیه، ترکیه، کره جنوبی، تایلند و ژاپن در این نمایشگاه آخرین تکنولوژی های خود را در حوزه های مرتبط ارائه می دهند.
ارکانی بیان کرد: این نمایشگاه از چهارم تا هفتم آبان ماه از ساعت 16 الی 22 برای بازدید علاقه مندان، متخصصان و عموم مردم دایر است.
انتهای پیام//ی.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.