وضعیت مبهم میزبانی جهانی ایران؛

پهلوان زاده: انتقال میزبانی مسابقات قهرمانی جهان در حد یک پیشنهاد است

رئیس فدراسیون شطرنج گفت: انتقال میزبانی مسابقات قهرمانی زنان جهان از تهران به منطقه آزاد کیش قطعی نیست ودر حد یک پیشنهاد است.

به گزارش خبرنگارگروه ورزشی باشگاه جوان ؛فدراسیون جهانی شطرنج  برای اولین بار میزبانی مسابقات جهانی قهرمانی زنان  جهان را به ایران داده است البته پیش از این رقابت های گرند پری شظرنج بانوان نیز در ایران برگزار شد.

پس از اینکه فدراسیون جهانی میزبانی قهرمانی زنان جهان در ایران را تائید کرد جفری بورگ نماینده فدراسیون جهانی برای بررسی شرایط و امکانات جهت برگزاری این رقابت ها به ایران سفر کرد و دیدار هایی با مسئولان وزارت ورزش داشت و تفهم نامه این میزبانی را امضا کرد.

در همین راستا فدراسیون شطرنج نیز برای برگزاری این رقات ها با چند هتل معتبر در تهران مذاکره کرد ضمن اینکه با یک حامی مالی جهت پوشش رقابت های قهرمانی زنان جهان به توافق رسید .اما این روزها خبر انتقال محل برگزاری مسابقات از تهران به منطقه آزاد کیش به گوش می رسد.

مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج در این خصوص به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: انتقال میزبانی این رقابت ها هنوز به طور رسمی قطعی نشده است و در حد پیشنهاد است.

وی گفت: میزبانی مسابقات قهرمانی زنان جهان حدود 2 میلیارد هزینه در بردارد و اگر این میزبانی تغییر کند و به کیش انتقال یابد، منطقه آزاد کیش باید هزینه ها را تامین کند.

رئیس فدراسیون شطرنج عنوان کرد: هرگونه تغییر در برگزاری مسابقات شطرنج بانوان با هماهنگی فدراسیون جهانی خواهد بود. طی چند روز آینده محل برگزاری مسابقات جهانی مشخص خواهد شد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار