اراک؛

بازدید معاون حقوقی رئیس جمهور از طرح های خنداب

معاون حقوقی رئیس جمهور از چهار طرح در حال تکمیل شهرستان خنداب بازدید کرد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ؛ حجت الاسلام والمسلمین  مجید انصاری معاون حقوقی رئیس جمهوری  در جریان سی و دومین سفر  هیات دولت به استان مرکزی با حضور در شهرستان خنداب از چهار طرح در حال تکمیل ای شهرستان بازدید کرد.
 مجتمع فرهنگی در حال ساخت شهرستان خنداب با زیربنای 1500 متر مربع یکی از این طرح هاست که تاکنون برای آن 7 میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شده و 13 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیز برای تکمیل و بهره برداری آن نیاز است.
این مجموعه فرهنگی از واحدهای مختلف از جمله سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 200 نفر برخوردار است.
سالن ورزشی بانوان شهرستان خنداب نیز با زیربنای 1500 متر زیربنا و پیشرفت فیزیکی 50 درصدی از دیگر طرح های مورد بازدید معاون حقوقی رئیس جمهور در سفر به شهرستان خنداب بود.
برای این طرح نیمه تمام تاکنون 7 میلیون ریال سرمایه گذاری شده و برای تکمیل و بهره برداری از آن به 10 میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.
استخر شهدای دانش آموز شهرستان خنداب نیز طرح نیمه تمام دیگر این شهرستان است که امروز بازدید شد.
عملیات اجرایی این استخر و تاسیس اسکلت فلزی آن از سال 90 آغاز شده بود اما، به دلیل نبود نقدینگی پیشرفتی ندارد و تکمیل و بهره برداری از آن نیازمند همکاری و تعامل دستگاه های مربوطه است.
این استخر در مجتمع آموزشی شبانه روزی حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان خنداب واقع شده و برای تکمیل و بهره برداری آن 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
حجت الاسلام و المسلمین انصاری در ادامه سفر خود به شهرستان خنداب از بیمارستان در حال تکمیل این شهرستان نیز بازدید کرد.
این بیمارستان با داشتن 2300 متر زیربنا دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی است و اعتبار ساخت و تجهیز این طرح درمانی 60 میلیارد ریال است که تاکنون 30 میلیارد ریال آن اختصاص یافته است.
این بیمارستان 32 تختخوابی دارای 2 اتاق عمل مجهز، اورژانس و دیگر واحدهای مورد نیاز درمانی است. 
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، انصاری ، معاون ، حقوقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.