اهواز؛

اعلام نتایج نمایندگان استان در لیگ تکواندو نونهالان

در مسابقات لیگ تکواندو نونهالان دختر کشور، نمایندگان خوزستان هر کدام به یک پیروزی و یک شکست دست یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رقابت‌های هفته‎های نهم و دهم از هفتمين دوره ليگ نونهالان دختر کشور روز گذشته (شنبه) با حضور 273 تكواندوكار و در قالب 16 تیم در خانه تكواندو فدراسيون در تهران برگزار شد.

در دیدارهای هفته نهم، تیم خوزستان "الف" با نتیجه 6 بر 4 بر تیم شهیدنادری هیات تکواندو ابهر فائق آمد و در دیگر دیدار این هفته نیز تیم خوزستان "ب" با نتیجه نزدیک 5 بر 4 مسابقه را به تیم هیات تکواندو شهرستان سرخه واگذار کرد.

در ادامه، مسابقات هفته دهم نیز به انجام رسید که طی آن‎ در ابتدا تیم خوزستان "ب" موفق شد تیم آینده سازان هیات تکواندو جنوب‌شرق تهران را 7 بر 3 از پیش رو بردارد و سپس تیم خوزستان "الف" نیز با همین نتیجه از تیم هيات تكواندو خراسان رضوی شکست خورد.  

با پايان هفته دهم اين رقابت‌ها، تيم لوازم خانگی كن با كسب 25 امتياز صدر جدول را از آن خود كرد، تيم حوزه جنوب‌شرق با كسب 22 امتياز و تفاضل 46 دوم شد و تيم هيات تكواندو قائم‌شهر با همین تعداد امتیاز و تفاضل 44 در جايگاه سوم قرار گرفت.

تیم‎های خوزستان "الف" و "ب" نیز به ترتیب با کسب 9 و 3 امتیاز در رده‎های یازدهم و سیزدهم جای گرفته‎اند.

نازی بارانی، سرمربی تیم خوزستان "الف" در گفت‎وگو با ایسنا، منطقه خوزستان در خصوص این هفته از مسابقات عنوان کرد: مسابقات این دو هفته بسیار خوب برگزار شد و از بازیکنانم بسیار راضی هستم. آن‎ها نسبت به هفته‎های قبل بسیار بهتر شده‎اند و اگر کمی تلاش‎شان را بیشتر کرده بودند، در مقابل خراسان نیز می‎توانستیم حداقل به یک نتیجه تساوی دست پیدا کنیم.

وی افزود: البته در هر دو بازی ما دو وزن خالی داشتیم که این موضوع نیز در شکست مقابل خراسان بی‌تاثیر نبود.

سرمربی تیم خوزستان "الف" در خصوص وقفه یک ماه و نیمه که بین هفته هشتم و نهم بازی‎ها ایجاد شد نیز گفت: در این مدت بازیکنان تمرینات خود را دنبال می‌کردند ولی کمی این وقفه روی وزن بازیکنان اثر گذاشت و آن‎ها اضافه‎وزن پیدا کردند. رده سنی نونهالان رده‎ای است که به لحاظ وزنی کنترل آن‎ها سخت است و تعطیلات باعث شده بود همه بازیکنان تقریبا یک وزن بالاتر بیایند.

او درخصوص شکست برابر خراسان رضوی نیز تصریح کرد: خراسان تیم بسیار خوب و قوی بود.
 
اگرچه ابهر نیز تیمی بسیار قوی و قابل احترام بود و من به شخصه در این دو بازی روی باخت تیم حساب کرده بودم ولی خدا را شکر ابهر را بردیم و در مقابل خراسان نیز با کمی تلاش بیشتر استحقاق کسب تساوی را داشتیم.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.