رشت؛

انتشار آثار برگزیده ششمین جشنواره رسانه های رضوی

کتاب آثار برگزیده ششمین جشنواره رسانه های رضوی منتشر شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: کتاب و لوح فشرده آثار برگزیده ششمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منتشر شد.

فیروز فاضلی افزود: ترویج فرهنگ رضوی در جامعه مستلزم برنامه ریزی و پیش بینی فعالیت هایی هدفمند و مستمر است که در کنار پویایی و تازگی، طیف های مختلف جامعه را در بر گرفته و به تولید آثاری درخور و قابل تأمل بیانجامد.

وی گفت: جشنواره بین المللی امام رضا (ع) که تا کنون ١٤ دوره آن برگزار شده است و هدف اصلی آن نیز نهادینه کردن معارف رضوی در جامعه است، با استفاده هوشمندانه از ظرفیت های موجود توانسته است قالب های مختلف فرهنگی هنری را به خدمت گرفته و مفاهیم ارزشمندی را ارایه نماید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان: استان گیلان نیز به عنوان سرزمینی ولای، که عشق و ارادت به امام رضا (ع) در گوشه گوشه ی آن موج می زند در سال ٩٥ میزبان ششمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه های کشور بود که در پایان یک هزار و ٣٥٣ اثر از ١٤ استان کشور در بخش های مختلف اصلی و ویژه به دبیرخانه جشنواره رسید.

فاضلی یادآور شد: آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان جشنواره نیز به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و همراهی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین المللی امام رضا (ع)، مردادماه امسال در حرم مطهر سیدجلال الدین اشرف در شهرستان آستانه اشرفیه برگزار شد.

وی گفت: امسال نیز همانند پنج دوره گذشته، کتاب آثار برگزیده جشنواره به همت این اداره کل منشر شد.

فاضلی با بیان اینکه این کتاب ٢٠٠ صفحه ای در قطع رقعی و شمارگان دو هزار نسخه چاپ شده است، تصریح کرد: ناشر کتاب آثار برگزیده ششمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها، انتشارات مبین بوده و چاپ و صحافی آن را چاپ زیتون برعهده داشته است.

به گفته وی؛ این کتاب شامل پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به چهاردهمین جشنواره امام رضا
(ع)، گزارشی از برگزاری ششمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در رسانه ها، بیانیه هیئت داوران و اسامی برگزیدگان جشنواره است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.