رویانیان استعفا داد؛

رویانیان: در سیاه‌جامگان هیچ‌کاره بودم/ دوستانم سعی در خرید این تیم دارند

مدیر عامل پیشین پرسپولیس گفت: دوستان بنده پیشنهاداتی را برای خرید این تیم به مدیران ارائه داده اند، دیگر به خود مسئولان بستگی دارد که آیا به فروش این تیم تمایلی دارند یا خیر.

محمدرضا رویانیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه به چه دلیلی از تیم سیاه جامگان استعفا داده است بیان کرد: من یک ماه و نیم است که از این باشگاه خودم را کنار کشیدم اما حرفی نزدم که شرایط بدتر نشود. در این مدت جلسه‌ای نداشتم و در حال بررسی بودم که ببینم می‌توانم به باشگاه کمک کنم یا نه. البته بحث واگذاری باشگاه مطرح شده اما باید ببینیم که اگر واگذار نمی‌شود که هیچ اما اگر واگذار می‌شود فکرهایی برایش انجام دهیم. اما در این باشگاه سمتی قبول نکرده بودم که حالا بخواهم از آن کناره‌گیری کنم.

وی درمورد اینکه احتمال دارد باشگاه سیاه جامگان را بخرید، افزود:من خودم قصد انجام چنین کاری را ندارم اما با توجه به اینکه مدیران محترم باشگاه در تمام رسانه ها اعلام کرده اند در صورتی که شخصی برای خرید باشگاه اقدام کند،به همین دلیل مذاکراتی را با چند نفر انجام داده اند تا در صورت صلاحدید برای خرید باشگاه اقدام کنند.

مدیر عامل پیشین پرسپولیس در خصوص اینکه تیم سیاه جامگان در این فصل چه نتایجی را کسب خواهد کرد، گفت: چرا نمی ارزد در صورتی که از این تیم حمایت شود و با توجه به پتانسیل بالایی که در بازیکنان این تیم وجود دارد به راحتی جزو تیم های برتر لیگ برتر شناخته شوند، و ایشالا دوباره این تیم بتواند قدرتش را بدست آورد و نتایج مناسبی را کسب کند.

وی درخصوص بازی این هفته با نفت پاسخ داد: امیدوارم بازیکنان و کادر فنی این تیم با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگر در ورزشگاه ثامن بتوانند مقابل تیم نفت به پیروزی دست پیدا کنند.این تیم قابلیت این را دارد که بتواند به راحتی بازی هایش را با پیروزی پشت سر بگذارد.

رویانیان ادامه داد: اکنون بیشتر باشگاه های لیگ برتری اعم از استقلال و پرسپولیس با مشکلات شدید مالی مواجه هستند، از طرفی با توجه به اینکه این باشگاه توسط بخش خصوصی اداره می شود و مدیران ما مخالف تیم داری در بخش خصوصی هستند صد درصد دوست ندارند این تیم ها به فعالیت خودشان در لیگ برتر ادامه دهند.

وی درمورد بازگشت فرهاد کاظمی به این تیم توضیح داد: روز گذشته جلسه ای را با فرهاد کاظمی سرمربی تیم سیاه جامگان تشکیل دادم به عنوان یک هوادار از وی درخواست کردم در صورت امکان به تمرینات این تیم باز گردد اما خود هیچ تمایلی برای بازگشت به تیم سیاه جامگان ندارد.

رویانیان در پایان خاطر نشان کرد: دوستان بنده پیشنهاداتی را برای خرید این تیم به مدیران ارائه داده اند، دیگر به خود مسئولان بستگی دارد که آیا به فروش این تیم تمایلی دارند یا خیر.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار