رئیس باشگاه والنسیا : داور دیدار با بارسلونا مایه ننگ اسپانیا است

سرمربی تیم والنسیا پس از دیدار این تیم مقابل بارسلونا که با پیروزی 3 بر 2 آبی و اناری پوشان به پایان رسید، به انتقاد شدید از داور میدان پرداخت.

رئیس باشگاه والنسیا : داور دیدار با بارسلونا مایه ننگ اسپانیا استبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از مارکا، دو تیم بارسلونا و والنسیا در چهارچوب رقابت های لالیگا در ورزشگاه مستایا به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 به سود آبی و اناری پوشان به پایان رسید. در این مسابقه بازیکنان و کادر فنی تیم والنسیا به داور بسیار معترض بودند و اعتقاد داشتند که پیروزی بارسلونا بدون کمک داور امکان پذیر نبود.

رئیس ورزشی باشگاه والنسیا پس از این مسابقه بیان کرد : " داور باید زمانی که یاد این مسابقه می افتد از خودش خجالت بکشد. او در فاصله زمانی نیم ساعته در 3 صحنه بسیار حساس به اشتباه ضد ما سوت زد : در گل نخست که سوارز به مسی پاس داد، سوارز در آفساید قرار داشت، داور باید به بوسکتز کارت زرد دوم را نشان می داد و پنالتی که از رودریگو گرفت نیز اشتباه بود. نباید چنین داوران بدون وجدانی در فوتبال اسپانیا باشند،‌چرا که آنها مایه ننگ این کشور هستند."

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار