حسن رنگرز:

تلاش می کنیم تیم قدرتمندی را روانه لیگ جهانی کنیم

سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی تهران گفت:با توجه به جوایز دلاری پیش بینی می شود رقابت های جام باشگاه های جهان در سطح بسیار بالایی برگزار شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حسن رنگرز پس از قهرمانی تیم بیمه رازی در لیگ کشتی فرنگی گفت: در ابتدا از همه مسئولان بیمه رازی و همچنین کادر فنی و کشتی‌گیران تیم به خاطر تلاش‌های که داشتند تشکر کنم چرا که موفقیت در هر رقابتی حاصل یک کار گروهی است.
 
وی ادامه داد:امیدوارم با تداوم حمایت مدیران و مسئولان بیمه رازی بتوانیم تیمی قدرتمند را روانه لیگ باشگاه‌های جهان کنیم و اعتقاد دارم با توجه به اینکه جوایز دلاری خوبی برای این مسابقات در نظر گرفته شده است مسابقات در سطح بسیار مطلوبی برگزار خواهد شد.
 
سرمربی تیم بیمه رازی با بیان این که تیم‌های قدرتمندی گام به میدان رقابت های لیگ جهانی خواهند گذاشت تصریح کرد: بدون شک کار آسانی نخواهیم داشت و تمام تمرکز ما کسب عنوان قهرمانی است و باید با برطرف کردن نقاط ضعف‌مان و تقویت نقاط قوت مطمئن در این میدان گام بگذاریم. باید به تیم سینا صنعت ایذه هم تبریک بگویم چراکه حضور آنها رونق خوبی به لیگ کشتی فرنگی بخشید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار