بجنورد؛

نواخته شدن زنگ پدافند غیر عامل در بجنورد

زنگ پدافند غیر عامل در شهرستان بجنورد نواخته شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، به مناسبت هفته پدافند غیر عامل زنگ پدافند غیر عامل صبح امروز در مدرسه دخترانه شهدای فرهنگی حضرت زینب شهرستان بجنورد نواخته شد.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری خراسان شمالی در این مراسم با نکوداشت هفته پدافند غیر عامل گفت: پدافند غیرعامل به معنی رصد کردن تهدیدات دشمن است و با توجه به این که تهدیدات صرفاً نظامی نیست، امروزه پدافند در ابعاد سیاسی ، اقتصادی ، اطلاعاتی و سایبری اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.

علی ثروتی گفت : در سال 82 بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب برای مصون سازی کشور در برابر حمله بیگانگان، تهدیدات نظامی سازمان پدافند غیرعامل در 8 آبان سال 82 تشکیل شده است.و هر سال 2 تا 8 آبان به نام هفته پدافند غیر عامل نامگذاری شده تا فرصتی باشد برنامه های بیشتری در این زمینه تدوین و عملکردها بررسی شود.

ثروتی حوزه های پدافند غیر عامل را ، عمومی ، سایبری ، زیستی ، اقتصادی، شیمیایی،کالبدی،فنی و مردم محور خواند و گفت :در این هفته کارشناسان برای آموزش های تخصصی در حوزه های پدافند غیر عامل در مدارس حضور خواهند یافت.

گفتنی است: مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری خراسان شمالی،مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی و مدیرکل آموزش و پرورش بجنورد ، جمعی از مدیران و دانش آموزان در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.