هفته نهم لالیگا

والنسیا 2 بارسلونا 3/داور و مسی بارسا را نجات دادند

شنبه شب در ادامه بازی های هفته نهم لالیگا، بارسلونا در مستایا مهمان والنسیا بود که در پایان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،شنبه شب در ادامه بازی های هفته نهم لالیگا، بارسلونا در مستایا مهمان والنسیا بود که در پایان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید.

دقیقه 22 لیونل مسی گل اول را برای بارسا به ثمر رساند.روی پاس راکیتیچ، مسی با یک شوت پای چپ از داخل محوطه جریمه ، حساب کار را 1-0 به سود بارسلونا کرد.البته این گل به نظر آفساید می رسید و سوارز که در آفساید بود جلوی دید دروازه بان را گرفت بود.

نیمه نخست با برتری یک بر صفر بارسا به پایان رسیدو از اتفاقات ویژه این نیمه مصدومیت آندری اینیستا در دقیقه 12 مسابقه بود که جای خود را به ایوان راکیتیچ داد. مصدومیتی که به نظر جدی می رسید و خبر بدی برای هواداران بارسا بود.

همچنین داوری بحث برانگیز این مسابقه در این نیمه بازیکنان والنسیا را حسابی شاکی کرده بود و علاوه بر گل آفساید بارسا، در یک صحنه معتقد بودند که برای آنها پنالتی گرفته نشد.

مونیر الحدادی که در ابتدای نیمه دوم به جای مارتین مونتویا وارد زمین شده بود در دقیقه 52 با شوتی زیبا از پشت محوطه 18 قدم بارسا کار را به تساوی کشاند.

4 دقیقه بعد از گل اول، والنسیا به گل دوم خود نیز رسید. پاس در عمق عالی نانی را رودریگو با یک ضربه محکم وارد دروازه تراشتگن کرد.

دقیقه 62 روی کرنر ارسالی و ضربه سر راکیتیچ، آلوز توپ را برگشت داد اما سوارز به واسطه جایگیری خوبش بازی را دو بر دو کرد.

در حالیکه بازی رو به پایان بود در دقیقه 92 خطایی که روی سوارز انجام شد  پنالتی برای بارسلونا به ارمغان آورد تا مسی پشت این ضربه حساس بایستد و توپ را وارد دروازه کند تا شاگردان انریکه به 3 امتیاز و بردی فوق العاده برسند.

در جدول رده بندی بارسلونا با کسب این پیروزی 19 امتیازی شد و به صدر جدول رسید، والنسیا نیز با 9 امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار گرفت.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار