اصفهان؛

برگزاری کنگره ملی 2 هزار و 300 شهید خمینی‌شهر

کنگره ملی 2 هزار و 300 شهید خمینی‌شهر با پوشش ویژه صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قائم مقام صداوسیمای مرکز اصفهان گفت: کنگره ملی 2 هزار و 300 شهید خمینی‌شهر از صداوسیمای مرکز اصفهان به صورت ویژه پوشش داده می‌شود.

علیرضا حسینی بااشاره به برگزاری این کنگره ملی در روزهای 7 تا 10 آبان‌ سال جاری، افزود: صدا و سیمای مرکز اصفهان با هدف ارزش نهادن به مقام شامخ شهدا و حمایت از این حرکت ارزنده پوشش ویژه‌ این کنگره ملی را در برنامه دارد.

وی بیان کرد: پوشش و پخش برنامه‌های اصلی کنگره ملی 2 هزار و 300 شهید شهرستان خمینی‌شهر شامل افتتاحیه این رویداد بزرگ که روز 8 آبان‌برگزار می‌شود و همچنین اختتامیه این کنگره در دستور کار صدا و سیمای مرکز اصفهان قرار دارد.

قائم مقام صدا و سیمای مرکز اصفهان با اشاره به پوشش همایش‌هایی که در جریان این رویداد برگزار می‌شود گفت: یادواره شهدای روحانی در9 آبان، گرامید‌اشت شهدای کوشک، یادواره شهدای اصغرآباد و همایش هیئت‌های مذهبی شهرستان خمینی‌شهر از جمله برنامه‌هایی است که برای پوشش آنها اقدامات لازم انجام شده است.

حسینی با اشاره به ساخت وپخش برنامه‌های تولیدی درحاشیه این کنگره گفت: آثار مستندی دررابطه با شهدای شهرستان خمینی‌شهرساخته شده است که پخش خواهد شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار