اهواز؛

کوتاهی در پرداخت هزینه های عمومی به آموزش و پرورش

در پرداخت هزینه های عمومی به آموزش و پرورش کوتاهی می شود ولی مردم به مدارس کمک می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر کانون بازنشستگان آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۴۰ درصد از بازنشستگان ۷۵۰ هزار تومان حقوق دارند که به پیشنهاد مسئولان ملی باید اعتبارات را خلق کرد.

حبیب کردونی صبح امروز شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: اجباری بودن پیش دبستانی خوب است و مردم ضرورت آن را حس کرده و پذیرفته اند. اصولا مخالفتی با اجباری شدن این پیش دبستانی در جامعه ندیدیم و خیلی کم پیش می آید که مقاومت و مخالفت در مقابل حرکتی صفر باشد.

وی افزود: به هر حال مسئولان ما اگر به طرف خوبی و توسعه هدایت شوند مردم نیز حمایت می کنند.

مدیر کانون بازنشستگان آموزش و پرورش خوزستان در ادامه طرح سوال کرد: این بی توجهی به عشایر را کجا ببریم؟ چرا نباید حداقل مدارس را برای آنها سازماندهی کنیم؟

کردونی تصریح کرد: در پرداخت هزینه های عمومی به آموزش و پرورش کوتاهی می کنند ولی خود مردم به خوبی و بدون در نظر گرفتن شغل خود به مدارس کمک می کنند.

وی ادامه داد: ۴۰ درصد از بازنشستگان ۷۵۰ هزار تومان حقوق داشتند که به پیشنهاد مسئولان ملی باید اعتبارات را خلق کرد. همچنین می شود همت و عزم ملی به خرج داد و این مشکل را حل و فصل کرد.

مدیر کانون بازنشستگان آموزش و پرورش خوزستان گفت: برای اینکه دانش آموزان مسئولیت پذیری، رعایت بهداشت و سلامت را بپذیرند باید فضاهای شهر و روستاها را بهتر ساخته و بهینه سازی کنیم.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.